Zure luiers, kiezen?!

Heey,

Volgens mij is Seth begonnen aan het kiezendrama…
Hij heeft 5 tot 6 vieze zure derrieluiers per dag en laat heel de dag vieze windjes. Verder kwijlt hij veel en bijt overal op.
Ook is hij erg onrustig in bed.

Hoe lang hebben die vieze luiers bij jullie geduurd?
En hoelang duurde het voordat de kiezen er echt waren?

Hebben jullie ook nog bijtringen gegeven oid?

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Blegh, niets aan hè?

Die vieze luiers duren hier wisselend; daar kan ik niets zinnigs over zeggen. Ik probeer altijd te kijken waar ze doorkomen en dan smeren met dentinox als ik denk dat 'ie er last van heeft. Bijtringen heeft Erik nooit iets mee gedaan. Hij stopt z’n vingers in z’n mond of bijt op de zijkant van z’n speentje. Het doorkomen van die krengen duurde hier altijd wel eventjes, het ging echt bij vlagen.

Kortom: je hebt er niets aan, aan mijn verhaal…ik vrees dat je het gewoon moet afwachten bij Seth. Sterkte!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Tja bij ons duurde het ongeveer 1,5 week, maar dat was elke keer 2 kiezen tegelijk! Ik vond wel dat het hielp als ik vaker haar handen waste en speelgoed waar ze veel mee in haar mond zat, de luiers ook wat minder waren. Ze heeft net 2 nieuwe kiezen gekregen maar ze gaat al op het potje dus was niet zo’n probleem, wij wachten hier nog op de laatste 2 kiezen en dan is het gelukkig klaar!!!

Dat klinkt idd alsof er tandjes of kiezen doorkomen.

Tim heeft bij het doorkomen van zijn kiezen helemaal geen vieze luiers gehad. Het scheelt echt per kind, dus helaas kunnen we je daar niet bij helpen. Bij Tim had ik niet door dat er kiezen doorkwamen. Totdat hij ineens 3 dagen tegen de 40 graden koorts had en bijna niks at en dronk. De 3e dag kwam ik erachter dat er 4 kiezen tegelijkertijd doorgekomen waren. Bijtring heeft Tim nooit wat meegedaan. Als er bij hem tandjes doorkwamen dan stopte hij zijn eigen vingers in zijn mond.

Al zijn tanden heeft hij al een hele tijd. Het is nog wachten op de laatste 4 kiezen.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Lilypie In verwachting Ticker

Hier bewaart ze de derrieluiers voor op het KDV Regelmatig krijg ik de romper mee terug in een plasticzakje en kan ik de volgende morgen weer een reserveromper meegeven. Maar ze heeft ook dagen dat ze helemaal niks poept. wel driftig met der hoektanden bezig. De eerste 4 kiezen zijn door nu dus er is hier ook geen pijl op te trekken.

Groetjes,

Michèle

Heeft hier met 4 kiezen 4 maanden geduurt , vandaar dat hij ook was afgevallen

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Oke, geen peil op te trekken dus!
Gister heeft hij toevallig ook weer geen zure luiers gehad.
Maar vanacht had hij wel weer last.

Zijn kaak is helemaal opgezet en één en al bobbel.
Heb dus geen idee hoeveel kiezen er bezig zijn, maar van mij mogen ze allemaal tegelijk doorkomen

Liefs, Anne

Hier een paar weken voor het doorbreken van de bewuste kies een of twee zure luiers, dan niets meer. Daarna een verkoudheid (met gejengel 's nachts van de pijn) en evenlater weer een kiesje rijker

Hier staat ook weer een kiesje op doorbreken. Vanavond zag ik opeens dat hij erg veel op zijn lepeltje zat te bijten. Hij leek het erg fijn te vinden, bijtringen heeft hij nooit gehad. Soepstengels zijn hier erg favoriet bij het doorkomen, dan kauwt hij met de plek waar de kies doorkomt.

Ik vind het maar krengen, die kiezen!