Zucht ... wat ben ik moe, even zeuren

Helaas is Fabienne 's-nachts weer steeds wakker (lees mijn andere topic) … Vannacht was het 3x en zegt ze dat ze gedroomd heeft over een vos. Na even getroost te hebben valt ze gelukkig snel weer in slaap maar Mama is na een paar van die nachten wel gebroken Ik kan niet gelijk weer in slaap vallen terwijl mijn echtgenoot NIETS hoort. Zucht … ik heb een paar stokjes nodig om mijn ogen open te houden.

Sorry hoor, ik wilde even zeuren en klagen over gebrekkige nachtrust.

Wanneer gaat dit dametje weer een nachtje doorslapen ???

En als je haar nu een negeerd?? Je gaat hooguit een keer kijken en zegt dat je niet meer komt. Hier wil dat meestal wel helpen. Zo is ze gisteren ook weer eindelijk meteen gaan slapen. En ze heeft die tik ook even gehad dus ook op een gegeven moment gezegd dat als ze niet meer wilde slapen ze stil moest zijn maar dat mamma niet meer kwam, mamma wilde wel slapen. Twee nachten geduurd, maar daarna wel weer stil.

Groetjes,

Michèle

@bakmama … Ik ben eerlijk gezegd wel blij dat manlief door slaapt want ook hij moet 's-morgens vroeg op en anders zou ik me daar ook nog zorgen om maken.

Helaas lijken die middag dutjes verdwenen te zijn dus effe een klein tukje doen zit er niet meer bij hier (dat was zoooo fijn). Negeren werkt bij Fabienne ook niet. Dan word het huilen zo erg dat ze overstuur raakt en gaat overgeven en dan zit ik een half uur bij haar bed om haar weer snikkend en wel in slaapstand te brengen, dan liever een paar keer enkele minuten en een slokje drinken, nog 1 knuffeltje erbij en het is goed.

En gelukkig hoeven we niet naar ons werk en kunnen we wat aanmodderen op zo’n dag als vandaag. Ik spring er vanavond gewoon weer op tijd in en dan trekken die vermoeide ogen wel weer bij