Zucht... brood eten 's ochtends is drama!

Ja, zul je zeggen, daar heb je dr weer. Ik ben gewoon ff benieuwd naar jullie tips en ervaringen op het volgende gebied:

het is elke dag weer een drama om het boterhammetje in Milan te krijgen!!!
Zelf wil die niet eten dus ik voer het hem maar en vervolgens weigert hij te kauwen en als ie al kauwt dan gaat het zoooooo ontzettend langzaam dat het brood oud is voordat ie toe is aan t volgende hapje. Hoe verhelp ik dit op een vrolijke manier? Ik sta er wel op dat hij het eet, ik wil dat hij in ieder geval een boterhammetje eet omdat hij over de rest vd dag ook al niet zoveel eet. Ik heb al geprobeerd: anders krijg je geen snoep! Maar die consequentie begrijpt hij nog niet goed. Wie kan me helpen?
Thanxx

xxx suus
mamie van Milan Thiamo (20/11/99)& Andora Faith (07/09/01).

misschien brinta in plaast van brood?
ik kan smorgens ook geen brood eten en eet dus altijd brinta…

ja wat tries zeg brinta.

maar dwingen werkt meestal averechts.
zal proberen omdat eens te doen.ook hier heb ik een slechte eter.

ben blij als dylan smorgens voor het naar school gaan een halve boterham op heeft.
smiddags ook.

nu krijg hij smorgens een banaan en dat eet hij wel goed en om 10 uur op school een evergo.je moet wat he.

groetjes bianca

hm, is wel een goed idee op zich, brinta, maar hij moet toch een keer brood leren eten? Is het wel net zo gezond? Ik wil eigenlijk ook niet al teveel toegeven aan zijn broodhaat. Misschien is het voor even een oplossing en probeer ik over een tijdje weer een stukje brood, thanxx

xxx suus

vroeger was het bij mijn broer hetzelfde, alleen de oorzaak lag toen in de vergroote amandelen, hij wilde wel maar kon het niet doorslikken maar pap wel dus vandaar jaren lang brinta

Kussies

suus ik denk dat je je daar niet druk over hoeft te maken dat komt vanzelf wel misscjien een periode… en inderdaad met vechten wordt het waarschijnlijk alleen maar erger…

suus,

dylam heeft tot 21 maanden alleen maar brinta gegeten smorgens en smiddags.

oorzaak vaak oorpijn dus kauwen doet harstike zeer en neusamandel was te groot.

toen deze ingreep eenmaal gedaan was ging het langzaam beter en begon hij brood te eten.

maar in brinta zit voldoende voedingstoffen in,het is volkoren en daarbij met melk aangemaakt ook weer goed.al is het alleen smorgens,en dan smiddags brood.desnoods leuk versierd.

suc6

groetjes bianca

zelfde dus bianca… doet pijn die amandelen

Kussies

Moet ik er dus aan denken dat er misschien lichamelijk iets is?
Brinta is ook drama…zucht steun…
Wat nu? Ja ik snap dat ik niet aan moet dringen, maar moet hij dan helemaal niks meer eten?

xxx suus

beschuit,of een bannan met yogurt.

maar na een par dagen niet eten komen ze vanzelf weer.

heb het zo vaak gehad dat ik echt begon te huilen op ten duur dat hij niet at.en zat maar waarom nou dylan je moet eten je moet toch groeien hahaha.

sterkte

groetjes bianca