Je leest en hoort overal dat baby’s nog geen zout mogen, maar ik zat daarnet is op me potjes te kijken en overal zit zout in. Kan dat geen kwaad dan?
Groetjes Michelle
Je leest en hoort overal dat baby’s nog geen zout mogen, maar ik zat daarnet is op me potjes te kijken en overal zit zout in. Kan dat geen kwaad dan?
Groetjes Michelle
Dat is een aangepaste hoeveelheid. Wij volwassen eten veel meer zout. In brood zit ook zout toch.
Groetjes,
Michèle

Gewoon wat normaal gebruik aan zout aangepast aan het kleine lijfje is juist een essentie op een gegeven moment. Het is een mineraal wat je nodig hebt.
Alleen zoals met alles waar te voor staat behalve tevreden gaat het om de hoeveelheid.
Groetjes,
Michèle

ik heb daarover gebelt gehad trouwens…
en ze zeiden dat dat zo minimaal is en dat baby’s een bepaalde aantal zouten en zoeten kwa suikers mogen binnen krijgen en dat zij nog ver onder de norm zitten dus geen zorgen.
tocvh niet van het kruidvat he? rico vond het niet te eten en ik ging van de geur alleen al kokhalzen
Ha ha ha dus geen kruitvatpotjes voor Rico?? Zo vind Morgan Bonbebe niet te vreten
Groetjes,
Michèle

haha die broccolie met kaas haha, ohja en lees mn antwoord over de tandarts in t topic tandjes poetse hoevaak
Ja waren wel kruidvatpotjes en van olvarit ook, dylano heeft geen moeite met die van het kruidvat
Groetjes Michelle
mais moet ie sowieso niet hahhahaha. had hem van friso maar das de enige keer dat ik heb meegemaakt dat dylano zijn mond stijf dicht hield
Groetjes Michelle
ha ha ha dat heeft morgan met kiwi. Ik heb nu 1 potje staan waar kiwi door zit dus ben benieuwd of ze het dan wel lust. Maar kiwi zo krijg je er niet in.
Groetjes,
Michèle

die bonbebe fruit 6+ gaat er hier in ieder geval goed in.
1 deze dagen weer es proberen zelf fruit te maken, de vorige keren moest hij ervan overgeven:S
Wat doe je erin Inge
Ik heb ook dingen die ik absoluut niet lust dus dat mag de kleine man indd ook.
Vieze dingen zijn dat he die mosselen hahahaha moet ik ook niet rené en madelon zijn er dol op blerrrrrrr
Groetjes Michelle
Ha ha ha Mervin ook, maar ik maak ze niet eens klaar Als ik ze ruik alleen al.
Groetjes,
Michèle

daar kan ik tegenwoordig al tegen maar ga er niet bijzitten als hun ze eten hhahaha
Groetjes Michelle