Zouden jullie dit doen? (vakantie)

Zouden jullie op vakantie gaan met je kind(eren) maar zonder je vriend/man omdat hij vanwege werkzaamheden niet mee kan, maar het jou zo ontzettend gunt??

Daar ben ik nou weleens benieuwd naar.

En dan bedoel ik niet persé dat je alleen op vakantie gaat, maar bijv. met familie of vrienden mee.

Zouden jullie je schuldig voelen ten opzichte van je vriend/man?
Of zou je het gewoon doen met het idee dat het ook zo leuk is voor je kind(eren) om even lekker op vakantie te zijn?

Ik ben erg benieuwd!

Groetjes, mamma van Stephan

ja en nee, ik persoonlijk zo het niet doen maar dat ligt echt aan mij… maar als jullie er allebij geen prbleem mee hebben waarom niet?

Tries

Liefs Tries

Ik zou het wel doen.
Lekker met vriendinnen/vrienden/familie even weg.
Ik zou niet naar een ver land gaan, maar als je man altijd druk is dan kom je nergens.
Dat is niet negatief bedoelt hoor, zo moet je het niet opvatten.
Een weekje Ardennen of wat dan ook is toch heel erg leuk voor de kinderen.
Zij zijn het belangrijkst en als je kindjes het naar hun zin hebben dan hebben jullie dat toch ook.
Meid ik zou gewoon lekker gaan als ik jou was.

Hihi, wat ik wel grappig vind is dat jullie er vanuit gaan dat het om MIJ gaat , maar dat staat er niet eens

Ik hoop dat er nog wat meer reakties komen!
Bedankt tot nu toe!

Liefs, mamma van Stephan

Gewijzigd door - Bieb op 17 Feb 2004 07:52:53

ach ja ik zou het wel doen, jullie wisten het nog niet eens maar deze mama gaat eind mei ZONDER DE KIDS EN ZONDER MAN naar de zon, papa mag een weekie op de kinderen letten en kimmie gaat de bloemen buiten zetten samen met een vriendinnetje lekker aan de sangria!!!

dus tja, ik ga zelfs zonder de kinderen omdat ik mezelf ook een weekie rust gun

groetjes,
Kim,mama van Sofie en Victor!

hoi.
Ja ik ook hoor!Moet je perse thuis blijven zitten als je man moet werken?Ik zou niet weten waarom.Heerlijk,weekje alleen met de kinderen.Met man is leuk maar zonder ook hoor!
Groetjes Eljada

pfffff best wel persoonlijk natuurlijk
niet iedereen zit het zelfde in elkaar

maar als je man echt dag en nacht bezig is en niet op vakantie kan dan denk ik op ten duur dat ik het wel zou doen…

nu in de situatie waar ik nu in zit zeg ik ee dan doe ik hte niet maar zou hij echt alleen maar werke ja dan denk ik dat ik er eens tussen uit zou springen

Ja hoor, zou ik wel doen. Mijn man is een keer met mijn vader anderhalve week naar Schotland geweest. Mijn oom en een vriend van de familie gingen ook mee. Dennis heeft zelfs bij mijn vader in bed geslapen. Ik denk niet dat veel mannen kunnen zeggen dat ze met hun schoonvader in bed hebben gelegen

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02)

Tsja…het valt me op dat jullie over het algemeen vrij snel JA zeggen tegen een vakantie zonder je man.

Maar ik zou me gewoon heel schuldig voelen.
Het idee dat hij zich lam werkt en ik lekker op vakantie ben met de kleine, terwijl ik wéét dat hij daar ook zo onwijs van zou genieten…
En ik geniet zowiezo al iets minder als mijn vriend er niet bij is.
Zeker nu we Stephan hebben. Ik mis het dan best dat ik bepaalde dingen over Stephan niet met hem kan delen.
Ik kan het natuurlijk wel vertellen, maar hij is er dan niet bij geweest bedoel ik (ik weet dit uit ervaring omdat ik afgelopen zomer dus met mijn ouders en Stephan naar Frankrijk ben geweest. Maar toen kwam mijn vriend later ook. Dat scheelde toch wel).

Nou ja, wie weet ben ik wel een muts.
Kan ook.
Maar ik vind het gewoon erg moeilijk omdat ik weet hoe graag hij ook samen met mij en ons kleine mannetje op vakantie zou willen.
En hij heeft het ook nodig.
Ik vind zelfs dat hij het méér nodig heeft dan ik omdat HIJ degene is die zich lam werkt!!

Kortom: ik zou me vooral schuldig voelen en het jammer vinden dat ik het niet met hem kan delen.

Herkent iemand zich hier in of ben ik dan echt de enige ??? (op Tries na).

ik ben het helemaal met je eens bieb ik zou het ook niet kunnen

gr marielle trotse mamavan tanja

Gewijzigd door - zaan5 op 17 Feb 2004 22:12:59

bieb,

heb hij niet iemand die hem waar kan nemen voor een week,want neem aan dat je die topic voor je eigen geopent heb om toch uit onze reactie een beslissing te nemen om wel of niet alleen op vakantie te gaan

als ik er naast zit gewoon zeggen hoor.

als ik het kon deed ik het hihi maar nee zonder kids gaat mij niet lukken tis erg maar ja

Tries

Liefs Tries

Hoi Tries,

Ik neem aan dat jij nu reageert op wat Kim schreef?
Want ik bedoel dus wél met de kids hoor!!!
Ik zou ook absoluut niet zonder Stephan op vakantie kunnen
Maar jij zou dus ook niet mét kids maar zonder man gaan?

En Bianca:
Misschien in de nabije toekomst wel, maar je laat toch niet gauw je bedrijf over aan iemand die er pas net werkt.
En stel dat die persoon ziek wordt, dan moet je met een noodvaart thuis kunnen zijn om het over te nemen.
Dus Center Parcs zou wel lukken bijv.
Maar ik doelde op iets anders.

Gewijzigd door - Bieb op 18 Feb 2004 09:10:08

Nee, ik zou niet zonder Peet op vakantie kunnen, 5 dagen ziekenhuis was al een ramp hihi… ik kan namelijk niet alleen zijn… raar maar waar haha

Tries

Liefs Tries

Nou, zo raar vind ik het niet dat jij niet alleen kan zijn…

Wat ik trouwens wel grappig vind is dat jouw man hetzelfde heet als die van mij
Dacht effe dat je niet zonder MIJN Peet op vakantie kon, hahahaha!!!

Nou ja, goed…ik kon het afgelopen zomer dus wel toen we naar Frankrijk gingen.
Toen was ik 1,5 week alleen zonder hem (maar wel met mijn ouders) maar wat gewoon enorm scheelde was dat ik wist dat hij uiteindelijk OOK kwam.

Toch heb ik minder genoten dan wanneer hij er de hele tijd bij geweest was.
Het liefst belde ik 3x op een dag naar nederland (wat uiteraard niet ging) en we sms-te ons wezenloos
Ik geniet dus gewoon een stuk minder.

Mijn ouders gaan in mei dus naar hun huis in Amerika en ergens eind van die maand gaan mijn tante en broertje er ook heen.
Wij wilden dus ook erg graag, maar Amerika gaat op dit moment gewoon niet omdat het echt te ver is.
Als er wat met de zaak aan de hand zou zijn dan ben je misschien pas 2 dagen later (als je mazzel hebt) in Nederland.
Dat kan dus gewoon niet nu. We moeten echt bereikbaar zijn en niet aan de andere kant van de wereld zitten.
Maar ik zou dus wel kunnen gaan met Stephan (bijv. tegelijk met mijn ouders of later gelijk met mijn tante en broertje).
En natuurlijk lijkt het me héérlijk om daar weer heen te gaan, ook voor Stephan!
Maar ik weet zo goed hoe verknocht mijn vriend aan Amerika is en hoe graag hij daar weer naar toe zou willen…
Ik zou me gewoon SUPER schuldig voelen.
Bovendien zou ik hem vreselijk missen !!
Hij zegt dat het nou eenmaal zo is dat het er nu even niet inzit dat hij mee kan en dat hij het Stephan en mij ontzettend gunt etc. etc.
En dat we daar elke dag digitale foto’s kunnen maken en doormailen naar hem (er is daar een computer).
Maar ik weeeeeeeet het nieieieiet!!!
Ik denk dat ik maar gewoon stop met daarover te denken en dat ik gewoon niet ga.
Ik zie me daar al zitten zeg, mezelf lekker schuldig voelen en hem erg missen…

Nou, sorry dat ik jullie ermee lastig heb gevallen…
Have a nice day verder en vergeet deze gecompliceerde muts maar effe!