Zou hij dan nu eindelijk tandjes krijgen?

Ik ben nu al een paar weken aan het verkondigen dat hij tandjes krijgt, en tot op heden nog niks maar van af eergister heeft hij…

Steeds vaker een volle luier (soms wel 2 keer op een dag)
Zijn bijtring moet overal mee naar toe.
Stop alles in zijn mond om op te kauwen.
Zijn vingers in de mond of zijn hele knuisje.
En kwijlen!!!
En verschrikkelijke rode wangetjes (staat best wel schattig)
Is iets huilerig ( Hij huilt zelden )

Maar er is verder nog niks te zien, als ik naar zijn tandvlees kijk. dat is gewoon zacht roze/wit.
En als ik me mijn vinger over zijn onderste tandvlees wrijf, begint hij te lachen.
En al ik het aan de boverste kan doe krijg ik een heel vies gezicht

Dus ik vraag het aan de expers!

Groetjes Marianne Mama Van Ruben.

Die kans zit er wel dik in, alhoewel je dat niet meteen hoeft te zien. Bij Evianne had ik dan verder niet meteen mee volle luiers, maar wel dat dr billetjes heel rood en stuk waren. Verder is de rest wat je beschrijft ook heel herkenbaar voor het krijgen van tandjes, maar kan het dus echt nog effe duren voor je er iets van ziet.

Ja hoor Marianne, duidelijk tandjes.

Maar er kan nog makkelijk een paar maanden overheen gaan hoor voordat je echt iets gaat zien. Aan de andere kant kan er ook over een paar weekjes iets doorbreken. Er is niks van te zeggen.

Ons oudste dochtertje had ook al zo vroeg last van al die symptomen, maar zij kreeg bij 9 maanden pas haar eerste tandje. Dus wees erop voorbereid dat je nog een tijdje te gaan kunt hebben.

Succes met de kleine man!

Groetekes, Sje (mama van Marleen en Ilse)