Zou het een goed plan zijn om

morgen met de kids naar de efteling te gaan>? of raden de die hard fans van de efteling me dat af? kost natuurlijk een klap geld zonder kortingskaarten erheen te gaan spontaan maar zou het druk zijn???

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor & Alexander!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”

Ik denk dat het hartstikke druk zal zijn. Mijn collega was de vrijdag na hemelvaart gegaan ook met zulk mooi weer en die hebben anderhalf uur over het laatste stukje gedaan.

Groetjes,

Michèle

Niet doen! Het is volgens mij veelste druk (en warm) om daar naar toe te gaan.

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Begin van seizoen, mooie pinksterdag, vakantie hierro … uhmmmmm ik denk poepie druk ja
Maaaaaaaaar volgens mij staat er op de site een kalender waarop staat wanneer de afgelopen jaaaaaaaaaaren DE drukke dagen waren.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

oe ja, wel super leuk om daar een dagje heen te gaan, maar ik denk wel dat het veel te druk zal zijn. iedereen is vrij en denk dat meer mensen zoiets hebben van een dagje efteling is wel leuk.
En als je zo’n lange wachttijden hebt is ook niet fijn.

groetjes gytha

Vermoedelijk kun je dan over de koppen heen lopen!! Is niet echt aan mij besteed…

ik verzin wel wat anders… kom vast wel een leuke speeltuin onderweg tegen waar ik veel meer aan hebAlthans de kids dan

De kalender van de Efteling geeft als drukte “gezellige bedrijvigheid” aan. Maar ja dat stond er voor 22 mei jl. ook en toen is het belabberd druk geweest, dus ik zou het risico morgen niet nemen denk ik met dat mooie weer.

Ken je Dippie Doe Kim? Dat is in Best. Heel leuk indoor + outdoor speelparadijs. Ideaal voor een dagje. Wij zijn er vorige week met de groepen 1 en 2 op schoolreisje geweest. Zie site. Alleen geen idee hoe druk het daar morgen is.

Groetekes, Sje

vandaag is er ook bij heleboel boerderijen opendag
Van http://www.campina.nl/

gr Tries

en… kim

had je je plannen gewijzigd ? wat hebben jullie nu voor leuks gedaan vandaag?

groetjes gytha

goh had hier toch echt wat neer gezet dacht ik

we zijn vanaf belgie in 1 streep naar huis gereden, was in 3.5 uur thuis lekker

en de kindjes hebben lekker met de waterbaan(aquaplay) gespeeld, op tijd naar bed heeft ook wel wat…

oja zekers! kim
heb jij morgen lekker uitgeruste kindjes! haha

groetjes gytha