Zou dit goedkomen?

Hoi

Gister is Kasper keihard gevallen. Hij bloedde echt heel erg! Maar goed, dat hield eenmaal thuis gelukkig snel op en doordat t heel erg gezwollen was zagen we niet echt goed of t gehecht moest worden of niet ,… en omdat dat voor kids nogal traumatisch is toch maar niet gedaan. Maar nu heb ik wel spijt want ben bang dat t een litteken blijft… Iemand ervaring

Zet de foto hieronder. tis geen fijn gezicht

Groetjes, Els

Wat vervelend voor de kleine man.

Als het mijn mannetje was, zou ik toch even met hem naar de dokter gaan hoor. Dit zou weleens een litteken kunnen blijven.

Meestal kun je met kinderen heel de dag door zo terecht bij een huisarts, dus mogelijk kun je vandaag nog even terecht als je het uitlegt.

Beterschap met het knulletje en hou je ons op de hoogte?

Groetekes, Sje

Oei Els, ik zou nog effe naar de dokter gaan hoor, en dat hechten valt heus mee, Demi heeft het al eens laten doen, en geloof me demi kan zich erg aanstellen en ze huilde nauwelijks!
Ik zou nof effe gaan ik vind het er enstig uit zien eerlijk gezegd!

Arm manneke!

beterschap!

Groetjes Nathalie & Co

Owww vergeten erbij te zeggen! Dit is gister al gebeurt en de ha heeft m allang gezien… Maar hechten is t te laat voor en de ha zei ook dat t een twijfelgeval was omdat dat erg traumatisch is bij kids…maar over of t mooi weer zou worden heeft ze weinig gezegd…

Oei dat ziet er niet zo mooi uit.
ben bang dat er toch een klein littekentje achter blijft.

Groetjes Marianne Mama Van Ruben

OOO wa zielig
hoop niet da litteken blijft
echt zielig ben was ook gevallen maja, dat was maar klein plekje
maar vind ik zoooo zielig bij die kleintjes
maja je kan ze niet overal voor beschermen.

Lilypie 2nd Birthday PicLilypie 2nd Birthday Ticker

amaai, je patatje heeft een lelijke val gemaakt zo te zien … hoe moet je het dan nu verzorgen ? bestaat er mss iets om er op te doen dat littekenvorming voorkomt ? nertsolie of zo ?

Ilse,

Fiere mama van deze hartedief ! ( 25/08/2003)
Vrouwke van Marc

Jeetje, dat ziet er heftig uit. Is zijn lip nou zo’n beetje omgevouwen?
Ik ben geen expert dus ik kan geen geruststellende woorden tikken, ik denk zelf ook dat er een lidteken over zal blijven, maar in hoeverre… de tijd zal het leren.
Ik hoop dat Kasper er geen pijn meer aan heeft of trauma’s aan overhoudt.

Jemig, tja zal het een litteken blijven. Ik denk dat de tijd het zal leren.
Gelukkig herstellen lippen zich snel.

Hoe is het nu met Kasper en zijn lip?

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04)

jeetje wow die is zeker hard gevallen zeg

dacht dat ik al gereageerd had maar niet dus

maar ja weet ook niet of het een litteken blijft

sterkte met het mannetje

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

Hoe gaat het nu met kasper? is het al een beetje bijgetrokken?

Groetjes Marianne Mama Van Ruben

Ja het ziet er al wel een stukje beter uit, hoewel je dat losse stukje nog wel ziet. Hopelijk blijft t niet te erg zichtbaar…,maar goed, we zullen t moeten afwachten

Groetjes, Els

arme jongen .hoop dat het geen pijn meer doet .en dat het mooie geneest .beterschap kasper

groetjes marielle mama van
10-10-01