Ik wou even weten hoe jullie dat doen…
Mijn vriend is momenteel werkloos en zit dus de heledag thuis, maar hij voert echt geen ene vlikker uit! Kan dus alles alleen doen, oke hij heeft vandaag geholpen met de afwas omdat ik dat gisteren gevraagt heb, en als ik iest vraag doet ie het vaak wel al is het met tegen zin. Maar als ik niest vraag, doet ie dus ook niks! En ik ga echt niet elke dag vragen of ie iest wil doen…
Zijn dag, 's morgens rond een uur of 11 zijn bed uit dat gaat ie achter de komputer en daar blijft ie de hele dag! Met geluk koot ie 's avonds eten maar vaak moet ik dat doen. En als ik niet aan brood eten denk 's midags dan eet ie niet eens, net een klein kind man! oke hij slaapt, hij koputert en hij eet en af en toe doet ie wat.En hij speelt zo nu en dan wat met de kids.
Ik moet het helehuis houden doen, schoonmaken, afwassen, wassen ect…
Daarbij dus voor de 2 kids zorgen en zorgen dat de dieren niet verhongeren, want als ik ze niest geef krijgen ze dagen niks te eten
Echt ik heb soms het idee dat ik gek wordt! Waardoor veel dingen nu blijven liggen want ik ben al blij dat ik het red, om de kinderen te verzorgen, de kamer op te ruimen de afwas te doen, de was en het eten en dan de dieren eten geven, maar de wc/douche lukt me nu niet, ramen wassen ook niet en de dieren hokken verschonen ook niet en dat gebeurt dus nu ook niet, want dan zegt ie dat komt nog wel maar het gebreurt nooit. maar als ik er wat van zeg wordt ie boos en doet ie helemaal niks meer
Ik hoop dat het een beetje te volgen is.
En herken meerdere van jullie dit?
want ik weet het soms niet meer! Ben zo moe nog en trek het gewoon niet meer…
Hoe kan ik dit het beste oplossen?
Afspraken maken heeft ook geen zin, gaat een paar dagen goed mischien een week en daarna kan ik weer alles alleen doen…
Groetjes,
Diana
Ik ben Diana en ben 21 jaar en mama van een prachtig dochtertje Samantha (05-08-2002 en Pascal (15-12-2003)
http://www.tienerenzwanger.nl