Zorgen over zwangerschap

Hallo,

Ik ben nu ongeveer 9 weken zwanger van ons tweede kindje. Ik voel me zo anders als bij de eerste en maak me een btje zorgen of het allemaal wel goed is. Ik voel me echt niet lekker. Heb de hele dag een naar gevoel in mijn buik, het is niet echt misselijkheid, maar gewoon naar. Ik heb ook heel veel last van mijn darmen, die borrelen de hele dag en het voelt alsof ik diaree heb, maar er komt niets uit. Ook heb ik steken in mijn zij/rug ter hoogte van mijn nieren, geen idee waar dat vandaan komt. Ik heb 27 oktober mijn eerste echo maar dit duurt nog zo lang. Ik ben echt bang dat er wat mis is, vooral door die steken. Ook heb ik af en toe ineens krampen in mijn onderbuik, maar ik heb begrepen dat dit normaal kan zijn. Ik ben de hele dag doodmoe, op mijn werk krijg ik niet veel werk meer af en zodra ik thuis ben lig ik in mijn bed. Koken lukt niet omdat ik de geuren niet kan hebben en het huishouden komt er ook al weken niet van…ik weet dat ik blij zou moeten zijn, maar ik voel me nu alleen maar even erg slecht…mijn dochtertje heeft op dit moment ook niet veel aan me…hoop dat alles ok is en dat ik me snel weer beter voel.

Ik wil niet zeuren en als dit gewoon kwaaltjes zijn die er bij horen dan ben ik alleen maar heel blij, ik maak me gewoon veel zorgen…

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://lilypie.com/pic/090526/EYTm.jpg" alt=“Lilypie 1st Birthday Pic” width=“100” height=“80” border=“0” />[img]http://b1.lilypie.com/rhSHp2.png" alt=“Lilypie 1st Birthday Ticker” border=“0” /></a>

Gewijzigd door - Mama van Micky op 05 Oct 2010 16:57:59

ben geen dokter of verloskundige maar dit klinkt als bandenpijn…

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”

Als ik je verhaal zo lees ben je echt zwanger en niet zo’n beetje ook.
Elke zwangerschap is anders he!

Bij mijn eerst zwangerschap had ik ook ontzettend buikpijn. Kon der s’nachts niet eens van slapen. Achteraf bleek het idd bandenpijn te zijn.
Nu ik zwanger ben van de tweede is het wel iets minder. Maar ik heb idd bij vlagen ontzettend buikpijn. Heel erg vervelend! Maar er is weinig aan te doen.
Jammer genoeg hoord er ook vermoeidheid en misselijkheid bij. Bij beide zwangerschappen heb ik het de eerste 12 weken gehad.

Mocht je het echt allemaal niet vertrouwen dan zou ik persoonlijk de vk gaan bellen. Misschien kun je wat eerder een echo krijgen.
Hoeveel weken ben je als je een echo krijgt? 12 weken?
Kun je zien hoe verschillend het overal is. Ik kreeg mijn eerste echo met een 8 a 9 weken. En met 12 weken krijg je een termijn echo. Dan bepalen ze hoelang je zwanger bent.

Succes en beterschap…hoop dat je je snel beter voelt,
en ow ja…van harte gefeliciteerd…welkom bij de club

Liefs

Hoi,

Klinkt in mijn oren echt als zwangerschapskwalen. Bij mij was het nl precies hetzelfde. Ik was eigenlijk ook best bezorgd. Vnl door die krampen en steken die ik steeds had. Ik denk alleen dat dit een combinatie van je darmen zijn en de bandenpijn. En dat nare gevoel te hele dag…heel herkenbaar. Oh wat is dat vervelend. Ik had zeg maar het gevoel of ik een kater had ofzo en dat de hele dag, week in week uit. Bah! Hier is het gelukkig na de 11/12 weken stukken minder geworden.

Dus meid ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken, maar ben natuurlijk geen VK. Anders zou ik ze gewoon bellen hoor!

Succes ermee en ik hoop dat je je snel weer beter voelt. Laat je het ons weten als je de echo hebt gehad?

Lilypie Pregnancy tickers

Ik zou me niet zo’n zorgen maken als ik jou was. In die zin dat er iets mis is met de baby ofzo. Geen zwangerschap is met elkaar te vergelijken, dus hoe je je tijdens je 1e zwangerschap voelde zegt niets over de volgende zwangerschap. Alle kwaaltjes waar je last van hebt horen helaas bij een zwangerschap. Ik ben ook nog steeds dag en nacht ontzettend misselijk. Erg vervelend en soms ook best zwaar, maar het hoort er allemaal bij. En ik denk maar zo het is maar tijdelijk.

Sterkte en als je het echt niet vertrouwd de verloskundige bellen.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Pregnancy tickers

Als ik jouw was zou ik naar de huisarts gaan en wat vragen voor verstopping. Ik heb er ook wat tegen gehad en dat scheelde enorm. Ik had ook veel last van steken ed en dat bleek een blaasontsteking te zijn. Kan nooit kwaad om even te laten checken.

groetjes Ramona

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers