Zorgen over drinken

ja precies, wat het neusje vrij houdt zo’n ding haha.
ja maar ik laat rico nogn iet zelf drinken hoor, ik hou eerst zijn handjes vast omdat hij alles zelf wil pakken (en met zijn reflux is het niet zo’n goed idee m zelf te laten drinken nu zie de golven alweer komen dan)
en geef m dan 1 slokje, dan blijft ie rustig vinden omdat hij het bijvoorbeeld lekker vind, en geef m dan gewoon weer een slokje enz enz… totdat het op is. daarna speelt hij er nog mee.
die ikkedoen fase begint wel bij hem, ook met eten, maar wacht daar liever mee totdat hij 1 is of anderhalf…net wanneer hij weer gezond is verklaard want als hij nu zelf gaat drinken verslikt hij zich en krijgt ie teveel binnen…gevolg: nog meer spugen. not done dus.
maar heb je inmiddels al iets gevonden wat wat beter werkt??

Hoi hoi

Jens wou tot 13mnd ook niets anders dan melk. In de fles hoorde (vond hij) sowieso alleen melk, dus wat anders te drinken uit de fles wilde hij niet. Tuitbekers vond ie maar raar. Rietjes? Wat is dat?
Maar zomaar ineens legde hij de link.

Ook was het op een moment waarvan ik wist dat hij wel wat dorstiger was. Toen bood ik het hem weer eens aan, roosvicee/diksap uit een tuitbeker en ja hoor…! Wel had ik het antilekmembraan eruit gepulkt, zodat ik het min of meer naar binnen kon gieten. Maar na een paar dagen had hij het zelf door dat hij de beker kon vastpakken en zo kon drinken. Oké, 't ging niet zonder geknoei, maar ook dat was snel genoeg onder de knie.

Wat ik wil zeggen, geef het gewoon de tijd, en tot die tijd wat meer natter fruit geven, zoals peer, meloen etc.
Ze komen wel aan hun vocht hoor, ze halen immers ook vocht uit eten (denk aan yoghurtjes enzo).
Zolang de luiers nog nat zijn… no problemo. Maar ik kan me je zorgen goed voorstellen hoor, heb er immers ook zo voor gestaan!

Lilypie 3rd Birthday Ticker
Lilypie 1st Birthday Ticker

lieke was ook zo tot ik de nuby rietjes beker kocht!
werkte perfect en ging ineens diksap drinken.
daarna de oefenbeker van difrax.
ik maakte er een feest van en ineens ging ze diksap drinken wel luste ze alleen het smaakje appel! en zo stilletjes aan is het goed gekomen!

succes ik weet hoe vervelend het is meid

groetjes gytha

de verhouding kun je helemaal zelf weten rainbow hier is net als bij michèle net zo dat het water een kleurtje heeft en je proeft het heel licht dat er diksap doorzit maar alleen water drinkt hij niet hier is papa scheutiger dan is hij echt gewoon zoet brrrr niet te drinken dan (dylano vindt van wel) dus dat is gewoon ff uitesten hoe ze hem wil.

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie

Lilypie - Personal pictureLilypie

rico gaat echt over zijn nek van te zoet.
makkelijk he? ik doe dus echt 2 drupjes erin ofzo en dan lust ie het wel, een net wel net niet smaakje dus