Ik moest gisteren werken en had geen tijd om te antwoorden. Maar toen ik thuis kwam, zag ik al jullie antwoorden! Fijn!
Vandaag heb ik geprobeerd of Eva uit een rietje kon drinken, wat niet lukte. Ik deed haar melk toen in een gewone beker. Eerst vond ze die nog interessant, maar ze is haar interesse daarin alweer kwijt. Uiteindelijk toch maar de fles gegeven, met een handvaatje eraan. Ze probeerde 'm wel zelf te pakken en ze dronk ook aan de speen, maar ze snapte niet goed dat ze de fles omhoog moest houden om te kunnen drinken.
Kortom: ik weet het allemaal even niet. Ik ga denk ik even bellen morgen met het cb-spreekuur en eens vragen wat ik moet doen en of het erg is dit ze a) weinig drinkt en b) totaal niet uit iets anders kan drinken dan uit een fles. Ze is bijna 1, ze zou het toch moeten kunnen. Ik baal er echt van, want ik vind het juist zo belangrijk dat ze goed drinkt. Mijn neefje en nichtje dronken altijd heel veel, Eva moet er dus niks van hebben. Ik ga toch even wat navraag doen, want ik blijf me er toch wat zorgen over maken. Ze komt wel aan 300cc melk, maar daar blijft het dan ook wel bij. Dat is wel erg weinig! Als ze 1x haar pap niet zou eten, zitten we al te kijken en komt ze dus vocht te kort. Lastig hoor, zo’n vrouwtje dat niet drinkt!
Groetjes Rainbow, trotse mama