Ik weet niet zo goed welke titel ik dit topic moet geven,
maar ik kan soms best wel schrikken als ik Lisa uit dr bedje wil halen.
Soms is zij zo in en in wit van de slaap, dat ik denk dat ze er tussenuit gepiept is zeg maar… dan kijk ik snel of ze nog ademt of geeft dr een por om er zeker van te zijn dat er nog beweging in haar zit.
Het is echt niet zo dat ik continue ga kijken of ze nog ademt, helemaal niet, maar vanmiddag overkwam het me weer. We waren bij mijn broer en schoonzus, en Lisa lag in het bedje van mn neefje boven te slapen. Toen het tijd was om naar huis te gaan ging ik dr halen en weer keek ik zo eng tegen haar aan. Toen ik het mn schoonzus vertelde, zei ze dat ze net daarvoor hetzelfde had bij Lisa (ze moest even op het kamertje zijn om iets te pakken, en toen had zij dus ook al gecheckt of Lisa wel ademde).
Lisa zelf is zich van geen kwaad bewust hoor, het gaat super goed met haar, ze groeit prima en is als ze wakker is lekker vrolijk, niets bijzonders. Maar ik vind dit toch maar een enge gewaarwording, hebben jullie dit ook wel eens? Zijn baby’s nu eenmaal bleekjes als ze slapen? Ik kan me dit namelijk helemaal niet zo herinneren van jaspers babytijd.
Groetjes Carolien.