Zoooooooo TROTS op ons mannetje!

Stephan is nog helemaal niet zindelijk.
Taalt er ook niet naar.
Het lijkt hem niks te interesseren gewoon
Ik zet hem weleens op de wc hoor, want dat vind hij dus wél reuze interessant, maar er gebeurde nooit wat.
De laatste tijd zag je wel dat hij écht zijn best deed, maar het lukte gewoon niet.

Nu deed ik hem net in bad (voor de verandering een keertje 's morgens) en toen ik hem uitkleedde zei hij weer (zoals wel vaker als hij in z’n nakie staat ) "ow jee, ik moet een plas doen!!"
Dus weer snel naar de wc rennen (we doen dat dan elke keer gewoon heel serieus haha, ook al lukte het dus nooit) en toen…toen kwam er een plas uit!!!

YES!

Voor het eerst in z’n leven heeft hij op de WC geplast!!!
Ik ben zoooooooooooooo trots!!!

Ik besef heus wel dat hij nu echt niet meteen zindelijk is, en de rest van de dag zal hij het wel weer gewoon in zijn broek doen, maar het begin is er!
Hij weet NU dat hij het KAN!
En hij was zelf ook helemaal trots

Nou, mijn dag kan niet meer stuk hoor, haha!
Dat je zo trots kan zijn als je kind op de wc heeft geplast (lol)

Vanmiddag mag hij opa en oma in Amerika bellen om het te vertellen en tante Angelique komt straks en dan gaat hij het ook vertellen zei hij
Ik prijs hem gewoon de hemel in, in de hoop dat hij de volgende keer dat hij moet plassen denkt: Ow, dat moet op de wc.
Hihi, wie weet helpt het…

Groetjes, mamma van Stephan

Gewijzigd door - Bieb op 11 Nov 2004 10:26:07

Gewijzigd door - Bieb op 11 Nov 2004 22:50:13

Heel goed Stephan!!!

Prijs hem maar inderdaad de hemel in, dan doet hij het misschien wel vaker.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & van uk nummer 2 (02-12-'04 uitgerekend).

Jaaaa, na het bad deed hij het weer!

Nu heeft hij zijn kleren aan, ben benieuwd…

Goed zo, Stephan!!!
En nou niet zo doen als Nils, dat wil zeggen alleen maar plassen op de wc en niet poepen, maar gewoon lekker alles.
Weg met de luiers, lang leve de onderbroeken!!!

Groetjes van Sandra, mama van Nils (14 maart 2001)

wat goed stephan je wordt al een echte grote jongen die luiers zijn vies hoor veel beter op de wc krijg je niet zo n vieze billen of zere .wel blijven doen he stephan dan is papa ook heel trots op je en mama ook ga zo door

groetjes marielle mama van tanja

Hij heeft nu wel weer gewoon in zijn broek geplast, zoals ik al verwachtte, maar ja, niet alles kan in één keer goed gaan hoor!!
Ik vind het al een hele prestatie dat hij 2x op de wc geplast heeft vanmorgen!

het begin is er, toch? en als ie het zelf zo fantastisch vond, dan lijkt ie er aan toe. benieuwd wanneer de luiers de deur uitkunnen bij jullie.
zet hem op! (en als het eens niet lukt, geen man overboord hoor, je kunt zoiets niet in een keer helemaal)
groet
Mo

ik vindt het knap hoor scheelde toch weer twee luiers als je blijft stimuleren lukt het van zelf wel tanja is nu wel overdag droog maar snachts nog niet ze heeft een periode gehad maar is weer voorbij ga door he stephan je kunt het

groetjes marielle mama van tanja

Ja joepie wat knap Stephan !!! Het begin is er en foutjes zijn nog lekker toegestaan. Wel goed blijven oefenen hoor.

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

Goed zo Stephan!!!
Morgen weer proberen hoor!

Groetjes Carola 04.09.1972, moeder van Jens 20.03.2001 en Mats 08.02.2003