De kleine kan komen hihihi nou ja, over weekje of 9 dan he
Het bedje staat nl al klaar!
Groetjes, Els
De kleine kan komen hihihi nou ja, over weekje of 9 dan he
Het bedje staat nl al klaar!
Groetjes, Els
ja schattige wieg hooor! en ukkie blijf jij nog maar effe zitten da’s iets veiliger…
Kussies
OH wat een mooi bedje zeg. Lief hoor. Nu nog hopen dat ie niet reusachtig groot wordt, want dan heb je er niet veel aan. Hahahahaa spreek uit ervaring. Wat was ik blij met ons mooie romantische wiegje… Knipoog (geen zin om smiley aan te klikken, lui beest ben ik).
Zo weer op naar een heldendaad, zoefff SuperMoooo
mooooooooooooiiii!!! Wat zal dat kindje lekker slapen over een tijdje in dat gezellige bedje!!!
Erg schattig!!!
Hoi, Corrine
Wat lief!!!
Ken dat hoor Mo, Lucas lag ook niet lang in het wiegje waar ik in lag!!!
En ook nog onder de lakentjes die mijn moeder destijds maakt voor mij. Maarja, hij heeft er net lang genoeg in gelegen om foto’s te maken
Lief bedje, daar moet de kleine lekker in slapen Els!!!
Groetjes Miriam
Hihihi ja erg he Miriam. Lucas lag bijna 2 weken in het wiegje. Ik kon niet eerder op pad voor een bedje voor Veronica. Hij moest nl het ledikantje krijgen, waar zij toen nog in sliep. We hadden er toch een maand of 3 voor uit getrokken… Maar goed, als ie zijn hoofdje draaide, lag ie met zijn neus in de zijkant. Snel foto´s gemaakt (eigenlijk nog eens een raar gezicht ook, want hij paste echt niet) en toen een meegroeibed aan Veronica gegeven. Zo´n Ikea bed. Ideaal. Want het had toch nog een ledikant idee in het begin, nu al lang niet meer natuurlijk. Maar jammer is het wel hoor. Zo´n lieve familie wieg, telkens romantisch naar kijken en dan PAST IE NIET!
Ach ook een ledikant met hemel is romantisch hahahahaha.
Wat een overeenkomsten hebben de Lucassen hier he!
Zo weer op naar een heldendaad, zoefff SuperMoooo
Ohhh wat een schattig wiegje zeg, echt heel mooi!!
Gaat hard zeg, de zwangerschappen bij andere
Geniet nog maar ff …
Groetjes Nathalie
http://vrienden.clubs.nl/demi