Zoooo verkouden, iemand tips?

Hoi meiden,

Ik ben echt zo verkouden. Alles zit dicht, krijg bijna geen lucht.En mijn neus is vuurrood van het vele snuiten. En dan is die arme moppie ook nog niet lekker, gisterenavond weer koorts. bah.

Hebben jullie tips met verkoudheid? Ik mag natuurlijk niet zo veel. Heb een natuurlijke neusspray maar die helpt niet, paracetamol nog niet genomen. Nu las ik dat tea tree in een stoombadje helpt maar ik las weer ergens anders dat tea tree niet mag tijdens zwangerschap, argh!!!

Wie heeft er een goede tip? Behalve uitzieken dan he
groetjes,
Wendy

Ik ben gelukkig al heel lang niet ziek geweest, maar een vriendin van mij zweert bij physiomer (apotheek). Het is een zoutoplossing in een spray, een soort kärcher hogedrukspuit voor je neus. Zelf gebruikte ik altijd die gewone apotheekspray.

Beterschap!

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

of even de apotheek om advies vragen.
En lekker veel zakdoeken bij de hand houden .

@groentevrouw, eh…er zijn al 3 dozen tissues doorheen inmiddels. En ik lijk rudolf wel, hihi.

@jo79, kun je dat middel ook gebruiken als je zwanger bent?
groetjes,
Wendy

Hoe gaat het nu met je?
Heb je misschien ook last van hooikoorts? ik wel en heb ook zo’n neus spray (die niet echt bij mij werkt) Ben na het sprayen vaak een beetje misselijk, krijg het op een of andere namier ook lekker in mij keel. En zeker in de ochtend, of ik vergeet te sprayen .

Succes met je snotneus.

Oja hoe gaat het met je dochter, is zij al iets beter?

@groentevrouw: wat lief dat je dat vraagt. Inmiddels gaat het iets beter. Wel nog druk achter mijn oren en ik proef nog niets maar door mijn neus ademen lukt weer een beetje gelukkig. Moppie gaat redelijk. Geen koorts meer maar snotneus en hoesten. Bij het hoesten hoor je echt dat er iets los komt dus dat is wel fijn. Even volhouden dus. Ze rommelt wel erg met slapen nu maar ja dat is niet zo gek.
Ik heb zelf last van hooikoorts ja maar nu was het echt verkoudheid. Wel in combi met allergie want die doet vaak gezellig even mee meteen
Sterkte met je hooikoorts!
groetjes,
Wendy

Doorgesneden ui op een schoteltje of in een schaaltje vlakbij je bed. Dat maakt de luchtwegen ook open.

Groetekes, Sje

Sje, bedankt voor de tip! Ik durf het alleen niet zo goed omdat ik zo allergisch ben en bang ben dat mijn neus juist dichtslaat door de ui…