Zooo moe :-(

Inmiddels ben ik ruim 23 weken en ben ik sinds een paar dagen ontzettend moe… ik slaap best veel: van 10 uur 's avonds tot half 7- 7 uur en als ik vrij ben overdag vaak een uurtje, maar het voelt werkelijk alsof ik de marathon heb gelopen… pff
Heeft iemand tips qua voeding of iets anders wat zou kunnen helpen? Ik ben al moe als ik 's morgens opsta en dat is echt niets voor mij! Ik probeer me in het kader van “kop op!” niet al teveel toe te geven aan de moeheid maar merk aan me dat ik het echt veel zwaarder vind allemaal zo met een tweede
Nou ik hoop dat iemand wat kan aanbevelen dank jullie wel.

Lilypie
Lilypie

Misschien even je bloed laten checken op ijzers en suikers??

Groetjes,

Michèle

Heel herkenbaar! Ik kan ook de hele dag wel slapen… Al ga ik vroeg naar bed en slaap ik uit, ik blijf ook moe!
Ik heb mijn suiker en hb laten testen en daar lag het niet aan. Verder adviseerden ze mij om wel actief te blijven en een dagritem aanhouden. Dus slapen overdag is goed, maar steeds op hetzelfde tijdstip, en ook het naar bed gaan en opstaan op de zelfde tijden doen. Nou ze hebben makkelijk praten, maar dat is nou juist zo moeilijk als je al een kindje hebt!
Ik denk dat het er gewoon ook bij hoort, en dat het door je eerste kindje erger is dan in de eerste zwangerschap.

Lilypie

Lilypie

Ja dat is ook zo hoor het is ook iets wat je gewoon moet accepteren… ik ga idd maar wel even mijn ijzer etc laten cecken dat ik zeker weet dat het daar niet aan ligt. En verder stiekem alvast een beetje aftellen… ik ben al over de helft .
thanks meiden!

Lilypie
Lilypie

Jaaaaaaa! Moe ja. Dat ben ik zo zo erg! Heel herkenbaar meid! Bij de zwangerschap van Nina had ik dit ook maar toen kon ik nog gaan liggen. Nu heb ik Nina rondlopen en dat gaat het niet altijd zo makkelijk alleen als het mij lukt om haar een uurtje of twee te laten slapen overdag dan ga ik ook slapen. Het huishouden schiet er helemaal bij in…

Chantal

Voor de zekerheid even bloedlaten prikken

vraag ook naar ferritine (ijzer) Maar ook B12

Hoort er wel een beetje bij maar laat het voor de zekerheid na kijken
Mocht het nou goed zijn zou ik als ik jouw was exstra vitamine voor zwangeren bij slikken, maar eerst bloedlaten prikken

Gr Tries

Bloed was goed maar ben op aanraden van de VK aan zo’n Foradix drankje sinds een week ( 2 x daags zo’n dopje) en de laxeermiddelen werken ook eindelijk. Deze twee zaken geombineerd zorgen er sinds een paar dagen voor dat ik me weer wat beter voel. Wel wat minder fit dan normaal maar dat vind ik helemaal niet erg. Je moet er ook wat voor over hebben natuurlijk…

Lilypie
Lilypie

Fijn dat je je wat beter voelt en indd krijg je er wat moois voor terug voor het afzien

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie

Lilypie - Personal pictureLilypie

Fijn dat het beter gaat! Maar die Floradix. Bjek. Dronk dat na m’n bevalling op advies van de kraamhulp, maar ongelooflijk vies spul. Vind je niet?

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Ja, daar heb ik inderdaad ook aan gzeten
Neus dicht en drinken maar!!

Trouwens Linette, volgens mij ben je uitgerekend rond Seth zijn 1e verjaardag?? Hij is 30 december jarig.

Fijn dat je je in ieder geval beter voelt!
Liefs, Anne

Lilypie

Ja idd, neus dicht en naar achteren gooien!
Ik ben om precies te zijn de 23-e uitgerekend dus iets voor Seth… maar wie weet ben ik dit keer later dan uitgerekend…!

Lilypie
Lilypie

Nou, ik weet er alles van!! Al met 7 weken was ik ontzettend moe. Zo moe dat ik in de wachtkamer bij de dokter in slaap viel. Ik heb toen 3 weken niet gewerkt en toen anderhalve week 3 halve dagen en daarna ging het weer mis.
Ik zit dus thuis vanwege de moeheid. Mijn ijzer, suiker etc. zijn allemaal goed. Gynaecoloog zegt ook dat het extreme moeheid is die voor kan komen bij zwangerschap. Nou, lekker dan. Ik slaap ook veel. Van 22.00 tot 6.15 en 's middags nog tweeënhalf tot 3 uur! (behalve als ik geen oppas heb voor de oudste) Het is ook absoluut niet iets dat bij mij past. Ik heb er ook wel genoeg van nu, maar ja. Hopelijk is het gauw over, ik zit inmiddels toch in het tweede trimester. Had gehoopt dat dat een fijne tijd zou zijn.
O ja, ik heb ook Floradix gebruikt. Vies, vies, vies!
Veel succes.
Groetjes, Mariëlle

hoi hoi…

Ik ben ook zo mega moe laatste tijd … dus toch ff gecheckt. Alles gelukkig goed… ws teveel gehad de laatste tijd… (werk van manlief-miskraam-verhuizing regelen etc). Op advies/tips kreeg ik toen te horen dat ik bietensap moest gaan drinken. Nu heb ik die in huis van Zonnatura. En net als die floradix niet te drinken … maar hopelijk werkt het wel…

Dacht zet het hier neer misschien is het ietsie lekkerder om een keer af te wisselen. Gewoon 1 glas per dag… en het went wel hoor. (linette : het is ook goed voor de ontlasting. Dus tipje)