Hallo meiden,
Ik heb even een vraagje omtrent mijn zoontje.
Ik heb het idee dat hij zo vreselijk aan mij hangt dat het eigenlijk niet echt meer normaal is. Ik ben me er echt van bewust dat ieder kind last krijgt van eenkennigheid en verlatingsangst maar ik heb het idee dat het bij ons wel erg extreem is. Er zijn dagen bij dat wanneer ik ook maar even naar de wc ga, het hele huis op zijn kop staat. Ben ik bij mensen op visite dan kan ik hem nog niet op de grond zetten of hij begint al te huilen. Afgelopen zaterdag had ik een verjaardag van het dochtertje van een vriendin van mij. Alle kindjes lekker spelen maar mijn zoontje week geen minuut van mijn zijde ( lees schoot!). Op zich kan ik het dan nog begrijpen ( vreemde omgeving, vreemde mensen) en hou ik er ook rekening mee. Maar als ik bv bij mijn ouders ben kan ik nog geen stap verzetten of hij begint al weer. Zelfs papa mag hem af en toe niet vasthouden want dan begint hij te huilen en strekt hij zijn armen naar mij uit.
Herkent iemand dit? Ik weet ook niet zo goed hoe ik er mee om moet gaan. Moet ik met hem meegaan of is het ook een kwestie van wennen? Het benauwt me namelijk heel erg. Het idee dat je geen stap kan verzetten of…
Ik hoop op wat reacties. Alvast bedankt!
groetjes debbbieb
debbieb