hallo allemaal,
Vertel ik twee dagen geleden nog dat het zo goed gaat…inmiddels staat het huis weer op zijn kop. Mijn zoontje heeft op het moment zoveel driftbuien. Niks is goed. Moet hij even in de box omdat ik met de vaatwasser bezig ben dan zet hij het op een krijsen. En niet zomaar een beetje, alsof hij geslacht wordt.
Mijn eerste reactie is bekijk het maar evenmaar hij gaat zo over de rooie. Ik weet niet wat ik ermee moet. Aan de ene kant vind ik het echt zielig maar aan de andere kant wil ik ook echt niet toegeven aan zijn grillen. Slapen is net zo: gisterenavond werd hij ineens gillend wakker. Ik schrok dus ren naar boven. Helemaal overstuur. Ik even met hem rondgestapt maar hij bleef maar huilen. Ik dacht echt dat hij iets had. Ik loop naar beneden om mijn vriend te bellen en wat denk je… de benedendeur gaat open hij stopt gelijk met huilen en roept hé poetje (= hoi poesje)Toen voelde ik me echt gefopt, dus in één streep terug naar boven. Daar heeft hij nog drie kwartier liggen gillen en toen sliep hij weer.
Maar… nu weet ik dus niet waar ik goed aan doe. Moet ik toegeven of volhouden? Het is ook zo`n pittig, driftig ventje. Ik hou er zielsveel van, maar soms…
Ik hoop op wat reacties. Alvast bedankt!
groetjes Debbie
debbieb