Nu weet ik dat er meer ouders zijn met dit probleem, maar het begint hier heel erg op te breken en wil ff mn verhaal kwijt…
Kiam heeft een hele moeilijke start gehad, maar sliep na 8 weken van 2300 tot 700. Helemaal goed dus. Heeft de 10e en 11e week in het ziekenhuis gelegen en vanaf dat moment is het drama snachts. Overdag is het een vrolijk en lief mannetje, met een geweldig goed ritme van wakker zijn en slapen.
Hij gaat rond 21.00u naar bed en valt meestal na even wat gepruttel goed in slaap. Met een beetje geluk wordt hij dan om 3.00u pas wakker, maar de laatste weken al om 1.00u (zal ook wel met een sprong te maken hebben). Probleem is dat hij niet te troosten is. We hebben al vanalles geprobeerd (laten huilen, troosten, wel speen, geen speen, bedje gedraait, andere kamer laten slapen enz enz) maar hij valt gewoon niet meer in slaap (ja, na een paar uur wel). Mocht het zijn dat hij wel weer in slaap valt begint het verhaal na elke slaapcyclus weer opnieuw.
Nu kunnen wij heel veel hebben, maar het slaapgebrek begint ons wel degelijk op te breken. Mijn vriend is van de week op zijn werk in slaap gevallen en ik loop al maanden met hoofdpijn en regelmatig migraine aanvallen rond…
Ben me erg bewust dat we niet de enigste zijn met dit probleem, maar we zijn het dus een beetje kwijt met hem en we weten niet hoe we de weg terug moeten vinden…
Groetjes Nancy
Gewijzigd door - Zwelgje74 op 19 Oct 2011 12:32:27