Zoon krabt constand

Hoi,

nu wil ik jullie een probleem voor leggen word er echt niet goed van,mijn zoon heeft als ie straf krijgt een boze bui.
En wil proberen te krabben tot nu toe lijkt het henm steeds te lukken,heb nu al zijn gezicht van mij af andersom vast,gister is het echter gelukt om te krabben in mijn gezicht tot bloedens toe.
Gisteravond had ie weer straf pakte hem met zijn rug toe naar mij op en ja hoor
hele hand vol schrammetje s.
Hoe moet ik dit verder aanpakken heb hem al gezegd dat hij het niet mag doen maar ja ???

groetjes angelique

Evianne heeft hier net door dat ze zelf ook erg boos kan zijn op mij. Het resultaat was dat ze uithaalde naar me. Hoewel dit eigenlijk nog niet zo veel voorstelde wordt dat hier onmiddelijk ( wel na 1 waarschuwing eerst ) bestraft! Ik wil het nl meteen in de kiem smoren ( hahaha Daan natuurlijk ook hoor ) Het zelfde geld trouwens ook voor de brutale "NEE’,s de ze me soms toebijt nu. Respect voor je ouders is denk ik nl wel een eerste vereiste als je ze oit wil leren om ook met respect met anderen om te gaan.
Jessin is een ander verhaaltje nog, maar ook hier grijpen we steeds gauw in met zijn gebijt. Als hij bv op schoot zit en hij bijt, zet ik hem meteen op de grond met de mededeling dat hij dan maar niet bij mij mag zitten en bijten niet mag. Hij verstaat het (nog) niet, maar snapt het donders goed.