Zoon (7) zit niet lekker in zijn vel

hoi allemaal,

ik ben de trotse moeder van een zoon van 7. ik merk aan hem dat hij sinds ongeveer een jaar niet lekker in zijn vel zit.
heb vanalles al geprobeerd…
het positieve belonen, negatieve negeren…
erover praten enz enz enz.

hij kan uit het niets helemaal omslaan van een positief naar een negatief mannetje.

heeft iemand tips voor mij… wil hem heel graag helpen.
alvast bedankt

Hoi

Ik heb geen tips.
Wil je alleen maar veel sterkte hehlpen en ga anders eens met hem naar de huisarts.

Sterkte en succes!

Tessie

Is er niet iets gebeurd ofzo? Misschien wordt hij geplaagd op school?
Tsja…ik roep maar wat maar meestal is er namelijk een oorzaak voor.
Een kind veranderd niet “zomaar” in een negatief manneke…

Sterkte ermee!

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya (19-11-2005)

ik zou zeker even naar de huisarts gaan! En er moet idd toch wat gebeurt zijn? Vervelend zeg, voor jou en voor het ventje! Wat vind school ervan? Zien zij daar ook die verandering? Heel veel succes.

ik heb ook geen tips!!
wel veel succes!!

Groetjes Mariska
Mama van Lindsay, Tess, Melanie, Julia, Nathalie & Malin

Jeetje wat vervelend, alleen dit verhaal kan ik niet zo veel van maken, geen grote veranderingen in het gezin? enz op school al eens goed gesproken?

sterkte

Tries

Nee meid, sorry. Ik heb dat nog niet meegemaakt (gelukkig)

Veel succes ermee!!!

Ik herken het dus wel…
Melani heeft dit heeeeeeeel erg gehad. ging ineens bedplassen. enorme faalangst… constant buikpijn niet meer naar school willen…
ze zit nu sinds januari op een andere school en hier neemt men ons en Melani wel serieus!!! en je merkt echt dat ze enorm vooruit is gegaan!!!