Ik hbe de spray voor kids van Albert Heijn eigen merk en ik gebruik hem zelf ook. Factoor 30 en plakt niet. Oh ja en ik ben er ook nog niet mee verbrand. Overigens koop ik wel elk jaar een nieuwe.
Groetjes,
Michèle
Ik hbe de spray voor kids van Albert Heijn eigen merk en ik gebruik hem zelf ook. Factoor 30 en plakt niet. Oh ja en ik ben er ook nog niet mee verbrand. Overigens koop ik wel elk jaar een nieuwe.
Groetjes,
Michèle
aha oeps! Geen notenspray voor jullie dus. Ik heb de Louis Widmer nog niet gebruikt, mijn zus wel en die vond hem erg dik en daardoor onprettig voor haar kids van 4 en 7 jaar oud. Ik probeer mijn moppie nu nog helemaal uit de zon te houden en zolang ze nog niet kruipt lukt dat nog aardig!
Wil je laten weten hoe de P20 bevalt? Alhoewel ik het wel een erg lage factor vind eerlijk gezegd…
@Mama van Jasper, die P20 droogt meteen op. En daarna voelt de huid gewoon droog aan alsof-ie niet ingesmeerd is. Erg fijn spul!
Groetekes, Sje
@Sje: Super, dat moet ik hebben! Geen gedoe met plakkerige smeersels.
Maar denk je dat factor 20 voldoende is? Mijn zoontje is 11 maanden oud, al wel een heel klein beetje in de zon geweest maar natuurlijk nog niet zoveel.
En bij een vorige reactie geeft ook iemand aan dat factor 20 wat aan de lage kant is, ik twijfel er zelf ook wel wat over.
Kan natuurlijk altijd nog informatie inwinnen bij de drogist, maar wat is jouw ervaring hiermee?
quote:
Ik hbe de spray voor kids van Albert Heijn eigen merk en ik gebruik hem zelf ook. Factoor 30 en plakt niet. Oh ja en ik ben er ook nog niet mee verbrand. Overigens koop ik wel elk jaar een nieuwe.Groetjes,
Michèle
Ja inderdaad elk jaar een nieuwe dat is wel nodig om zeker te weten dat het werkt.
Weet je toevallig ook of de creme van AHein geschikt is voor een gevoelige huid?
quote:
aha oeps! Geen notenspray voor jullie dus. Ik heb de Louis Widmer nog niet gebruikt, mijn zus wel en die vond hem erg dik en daardoor onprettig voor haar kids van 4 en 7 jaar oud. Ik probeer mijn moppie nu nog helemaal uit de zon te houden en zolang ze nog niet kruipt lukt dat nog aardig!Wil je laten weten hoe de P20 bevalt? Alhoewel ik het wel een erg lage factor vind eerlijk gezegd...
Ja die factor twijfel ik ook nog over.
Maar eh, als jij even de zon weer besteld, dan laat ik je weten welke creme het uiteindelijk geworden is en hoe die bevalt!
Groetjes Carolien
@ mamma van Jasper, Er staat wel op voor de gevoelige kinderhuid en morgan heeft er geen last van. Zij heeft ook een exceemplek op der rug en een heel droge huid. Ik heb ook een gevoelige huid (ik ben allergisch voor zeep en schoonmaakmiddelen op mijn handen) maar ik kan er ook tegen.
Groetjes,
Michèle
@Mama van Jasper, ik twijfelde dus ook over die factor maar er staat specifiek op de verpakking “voor mensen die snel verbranden”.
Maar ik wil eigenlijk die notenspray bij het Kruidvat ook gaan halen in factor 50. Die kost 5,99. Die zou ook niet plakken. Stel dat dat alsnog het geval is, ben ik maar 5,99 kwijt.
Groetekes, Sje
Ik heb een zonnebrandcreme van garnier, ambre solaire.
Het is een doorzichtige gelei die gelijk intrekt. Heel fijn!
Wij hebben hem in factor 20, en dat gaat altijd goed.
Die P20 hadden wij vroeger altijd, toen ik klein was.
Weet alleen niet meer hoe ik hem toen vond
Liefs, Anne
Ik was net bij het Kruidvat om eens te kijken of die notenspray wat is. Er stond helaas alleen factor 30 en ik had factor 50 mee willen nemen.
Maar…ik heb natuurlijk wel even gecheckt of het spul plakt en het plakt inderdaad niet! Het trekt heel snel in en de huid voelt daarna normaal. Dus da’s goed om te weten, want ik ga er vanuit dat die factor 50 dan ook niet plakt.
Dus voor wie die P20 een te lage factor is, die notensprays van het Kruidvat zijn dan een prima alternatief als je niet-plakkend spul wilt!!
Groetekes, Sje
Hoi allemaal,
@Sje: Die notenspray durf ik niet aan. Met koemelkallergie en eczeem, zou het maar zo kunnen dat m’n zoontje ook een notenallergie heeft, dus dat ga ik maar niet uitproberen. Maar idd een goede tip voor andere lezers!
@Michele; vind het wel een geruststellend feit dat jullie met allergieen/huidklachten de zonnebrand van AHeijn goed kunnen verdragen!
@ Anne: Een gel klinkt ook wel prettig, alleen weet ik niet of die dan ook voor een gevoelig huidje geschikt is?
@Wendy: Je had zowaar de zon vandaag besteld! maar ik was nog niet goed voorbereid
Dinsdag doe ik even een rondje winkels en ga ik maar eens een keuze maken tussen al jullie tips, heb er een lijstje van gemaakt!
Bedankt,
Groetjes Carolien
Ja, ik weet het ook niet, maar Seth heeft ook een redelijk gevoelige huid (eczeem in de knieholten en wat droge plekken) en ook koemelkallergie (gehad).
Hij heeft er nooit last van gehad, van de zonnebrandcreme, en we gebruiken hem nog steeds.
Succes met je keuze!
Liefs, Anne
Ik heb de zonnebrandcreme van de kruidvat gekocht solait factor 50.
Deze laat zich redelijk smeren en plakt niet. De huid voelt daardoor dus ook droog aan. Deze creme werkt ook meteen en hoeft dus niet ruim van te voren te worden gesmeerd.
Anne wat gebruik jij voor de droge huid (eczeem) in de knieholtes van je kindje…
Die van ons heeft hier ook zoveel last van, maar niets schijnt echt te helpen?
Groetjes Jolanda
ik gebruik zwitsal zonneschuim .
maar die plakt een beetje toen had ik een nieuwe gekocht een hogere en die was perfect . ze heeft geen last van de zon . ze heeft een hoedje op en soms een bikinike haha echt grappig om haar zo te zien
x
Ik heb een afrader, factor 50 van de etos. Smeert voor geen meter en je hebt een wit kind.
ik heb kids factor 50 van L’oreal gaat prima, gebruik hem zelf op mijn tattoo en trekt snel in en plakt niet.
22-12-2009 colin geboren
quote:
Ik heb een afrader, factor 50 van de etos. Smeert voor geen meter en je hebt een wit kind.
Hihi, dit had ik ook al geprobeerd, vreselijk he?! Echt een melkkoppie, dat kan toch werkelijk niet! C1000 merk netzo,ook een afrader dus.
Heb nu de zonnebrandcreme van garnier, ambre solaire, factor 20. Was ook een tip binnen dit topic, en ik moet zeggen dat die erg prettig is, doorzichtige gel dus geen witte melkkoppies, en trekt inderdaad snel in.
Groetjes Carolien
Onze zoon heeft ook veel last van eczeem en nu ben ik opzoek naar een goede zonnebrandcreme.
Kent iemand de volgende zonnebrandcreme’s:
We smeren hormoonzalf er werd me verteld dat we moesten uitkijken dat je niet hormoonzalf onder een zonnebrandcreme gebruikt. Daardoor kan de werking van de zonnebrandcreme verminderd worden. Hormoonzalf op in de zon is een slecht idee, omdat het dan juist extra kan gaan branden.
Heeft iemand hier ervaring mee?
Ik heb de zonnespray van Zwitsal. Onze zoon gebruik in bad e.d. ook producten van Zwitsal, en kan daar goed tegen. Ik heb ook factor 50, maar tot nu toe nog niet nodig gehad. Vanmiddag voor de eerste keer denk ik, want dan gaat hij in het zwembadje.
Succes.