Zonne allergie?

Aloha!
Goeiemorgen op deze tropische dag ( sorry, beetje maffe bui vrees ik )

Stephan heeft 1 rode wang, heel maf gezicht eigenlijk.
Nou weet ik van het bestaan van zonne-allergie (heb het zelf)…maar één wang??
Herkent iemand dit?
Heeft 1 van jullie kids ofzo toevallig ook weleens zoiets gehad?
Vind het een klein beetje apart eigenlijk…
O ja, komt niet van het slapen ofzo hoor! Hij is al vanaf 7 uur wakker namelijk (oef…arme Bieb )
Enne…Stephan heeft op zich nooit last van zonne-allergie (maar goed, kan plotseling wel zo zijn geloof ik)

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en ?

Gewijzigd door - Bieb op 28 May 2005 09:09:54

Zonne-allergie ken ik wel met van die jeukende bultjes ( heb ik zelf van de eerste zon )1 rode wang weet ik niet. Voor de bultjes (zonne-allergie) heb ik wel iets heel tofs eigenlijk.
Tja hier was er ook eentje al om 7.00u wakker maar het deed buiten al aan alsof het zo rond 11.00u was. Nou ja vond het niet zo erg om te staan, nu het nog effe niet zo warm is kan ik dan nog eventjes een beetje.

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

Gewijzigd door - Evianne`s mama op 28 May 2005 10:00:14

pfff vroeg vogeltje!

hmmm, ik weet het eerlijk gezegd niet. Maar kan het niet zo zijn dat het op een plek begint? Of heeft hij misschien toch meer met die kant in de zon gezeten?

Of, is het misschien van de warmte? Jonathan heeft het achter een oortje, en in zijn nekje.

Komt zonneallergie al voor bij kinderen? Las op www.zonneallergie.nl dat klachten meestal beginnen op een jong volwassen leeftijd, maar ik weet het niet hoor!

Nou sterkte ermee. Is het al wat minder geworden nu?

Groetjes, Esther, mamma van Jonathan

Tsja, hij heeft wel altijd last gehad van die zogenoemde warmte-uitslag waar jij het ook over hebt Esther…
Dat zijn inderdaad van die kleine rode vlekjes, vaak in de hals, op zijn buik en bij zijn oren etc.

Maar dit ziet er anders uit…

Nou ja, wacht het wel af hoor.
Misschien gaat het wel weg.

Ik mag er in ieder geval niet meer naar kijken van hem, hihihi.
Wordt ie boos

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en ?

quote:
Ik mag er in ieder geval niet meer naar kijken van hem, hihihi. Wordt ie boos

Gossie…!

Wel vreemd… Maar wat je zegt, gelukkig gaan een hele hoop dingen vanzelf weer over…, vooral bij kinderen…

Is wel vervelend als je iets ziet en niet weet wat het is he? Ook als is het vaak onschuldig

Groetjes, Esther, mamma van Jonathan