Zon'n akelig bericht gehad!

Vrienden van ons belden gisteren. Haar broer heeft een dochter die net zo oud is als Luca, 3 dus. Ik heb ze wel eens gezien op verjaardagen enzo, en toen wij vertelde dat we zwanger waren hadden zij het ook net verteld. Later baby’s naast elkaar enzo.
Nu was dat meisje vorige week zondag een beetje hangerig. Aan het eind van de dag kreeg ze allemaal rode vlekjes en daarna blauwe plekken. Naar de huisarts gestapt en die dacht aan longontsteking. Dus naar het ziekenhuis. Daar bleek het acute leukemie te hebben!!! Dit was allemaal zondag. Ze moesten naar een groter ziekenhuis voor een 2 jarig traject, maar die woensdag is ze overleden…
Nu ik dit opschrijf krijg ik weer kippenvel en begin ik weer te huilen. Ik vind het zo afschuwelijk dat dit kan. Dat je binnen een paar dagen je kind kan verliezen en je gewoon helemaal niets kan doen. Dat je terug komt in je huis, met alles achtergelaten die zondag en dat je kindje er niet meer is. Ik kende hen verder helemaal niet, maar het kwam behoorlijk hard aan! Hoe kan je na zoiets doorgaan?

Lilypie 2nd Birthday Ticker

Lilypie 4th Birthday Ticker

jeetje zit hier met tranen in mijn ogen je verhaal te lezen… Jeetje… ben er even helemaal sprakeloos van…

Van dit soort verhalen schik ik heel erg. wat moet dat verschrikkelijk zijn om als ouders een kind te verliezen. En dan ook nog zo jong… Wat een ongelofelijk leed en verdriet zullen die ouders hebben.

En natuurlijk ook de mensen in hun omgeving. Vooral als je zelf kinderen hebt in die leeftijd en dan helemaal als ze zo dichtbij elkaar liggen. Meid, heel veel sterkte voor jou! Natuurlijk ook voor de ouders van het meisje. Al kan de mooiste woorden van de wereld het leed niet verzachten…

Oh brrrrrrrrrrrrr, wat erg zeg! Krijg er helemaal kippenvel van.

Als ik ooit een van mijn kinderen verlies, kan ik volgens mij de rest van mijn leven alleen nog maar schreeuwen.

Groetekes, Sje

Mijn grootste angst.
Die voor andere mensen realiteit is geworden.
Ik kan er geen woorden voor vinden verder dan : verschrikkelijk !

Echt vreselijk ik krijg er echt kippevel van, dit is echt 1 van de grootste nachtmerries die een ouder kan overkomen. Vind het zo erg voor de ouders heb er geen woorden voor…

Chantal

Ik zit hier ook met tranen in mijn ogen te lezen wat erg dit is de grootste nachtmerrie van iedere ouder kreeg er kippevel van

bah ik krijg hier kippenvel van, zo zie je maar dat elke dag je er van moet genieten met je kindjes.

Liefs en dikke kus brenda en charissa

heb er geen woorden voor,heel erg om mee te maken om je kind te verliezen

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

ik sluit me bij de andere meiden aan .heel erg

groetjes marielle mama van tanja

ben die avond dat we het hoorden extra lang bij Luca wezen kijken en heel veel kusjes gegeven! Vannacht gedroomd dat hij in het zwembad verdwenen was. Ik onder water zoeken maar kon hem niet vinden. Als een gek rondrennen en zoeken, en uiteindelijk gevonden ergens in een park ofzo, gewoon met kleren aan, weet ik veel wat hij aan het doen was. Raar he, je neemt die angst om je kind te verliezen toch mee je dromen in, al is het op een andere manier. Maar ik was zooooo bang in mijn droom!!

Lilypie 2nd Birthday Ticker

Lilypie 4th Birthday Ticker

zit het net te lezen!
Wat een nachtmerrie zeg. En allemaal zo snel bah!
ongelooflijk zoiets mag gewoon niet gebeuren!

groetjes Gytha

hoi

Zit het te lezen en denk kan er ook wel bij. (Niet positief bedoelt).
Ik heb de laatste weken alleen maar van dat soort verhalen gehoort. Gelukkig niet allemaal met een overlijden maar wel kanker op de meest ongunstigste plaatsen enzv. Ook nu dat we een tijdje op ic hebben gezeten maak je dit soort verhalen weliswaar op afstand mee. En toch je schrikt elke keer. Want je denkt dan toch even al is het maar 10 sec. het had ook mij kunnen overkomen. Maar dan ga jij weer door.

het blijven kippenvel verhalen.

groetjes

lon106

Wat onzettend triest…Het allerergste dat je als ouder kan overkomen…Heb net onze eigen knuffeltje in bed gelegd en ze ligt heerlijk te slapen…Als ik ze ooit moest missen, dan zou ik me geen raad weten…Heel veel sterkte en steun voor deze ouders en hun familie!