Zondag middag politiebureau

ja ja wij zaten gister middag op het politie bureau, aangifte doen.
t was me middagje wel hoor

dachten wij ook effe te gaan genieten van een prachtige bijna voorjaarsachtige middag in het bos , maar dat liep effe anders

in het bos heb je een speelveld waar het verboden is voor honden.
toch kwam er een gezin met hond het veld op , wij hadden zoiets als hij aangelijnd blijft zeggen we er niks van,
onze middelste zoon is heel bang voor honden.
anyway op een gegeven moment lieten ze de hond toch los en die rende keihard op ons kleintje af die omviel en in paniek raakte,
middelste zoon sprong tussen beide ondanks zijn angst (dat is echte broederliefde)om de hond af t wenden.

mijn man wees de eigenaar op het verbod en kreeg als reactie … ik ben hier de baas jij ilegale ik zal jou eens effe een paar dagen achter slot en grendels zetten
DE rest zal ik hier maar niet neerzetten.

ik de kids bijelkaar geraapt en samen hebben we gewacht tot de man vertrok om zijn kenteken te noteren

en wij dus daarna direct naar het bureau geweest en aangifte gedaan wegens bedreigin, discriminatie, hond op verboden terrein, en de agente voegde er nog aan toe , wegens het voordoen als agent

ja dat was ons wel verdiende vrije zondag middag

before you judge me, try hard to love me

Tjonge heftig zeg! Groot gelijk dat je er iets van gezegd hebt en dat je aangifte gedaan hebt! Hopen dat het effect heeft en dat die man zijn verdiende loon krijgt.

Hou je ons op de hoogte van nieuwe ontwikkelingen?

Groetekes, Sje

Jeetje wat een hufter. Gelukkig viel die hond verder niet aan en wat een dapper mannetje heb jij dat ie het zo voor zijn broertje opneemt. Echt ik heb zo’n hekel aan dit soort lui. Grote kans dat er verder niet zoveel mee gedaan wordt maar jullie hebben je plicht gedaan.

Groetjes,

Michèle

wat lopen er toch veel idioten los in deze tijd ! pfhhhh ! sukkel

Pippy is geboren 17.07.2009

Echt belachelijk hoe die man reageerde. Wel heel erg balen van jullie middagje bos, maar wel terecht dat jullie aangifte hebben gedaan. Ik hoop dat ze die man kunnen achterhalen, want dit kan echt niet.

Groetjes,
Sandra

Jeetje zeg, dan schrik je je ook rot! Voor t zelfde geld had die hond gebeten… Moet je toch niet aan denken! Wat een eikel zeg… Terecht dat jullie aangifte hebben gedaan en wat een ontzettend dapper mannetje hebben jullie, echt wat een lieverd

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

hey meiden

ja waarschijnlijk word er niet veel aangedaan maar volgens mij zijn ze het iig verplicht om hem aan te houden en te verhoren, we worden op de hoogte gehouden en ik zal het jullie ook laten weten.

net een telefoontje van slachtofferhulp gehad, om te vragen of we ergens hulp bij nodig hebben of de kinderen een gesprek nodig hebben met een proffesioneel iemand , maar op dit moment lijkt mij dat niet nodig, we hebben het er als gezin uitgebreid overgehad zodat de kids hun verhaal even kwijt konden.

verder zullen zij (slachtoffer hulp) helpen om alle formulieren in te vullen bij een eventuele rechtzaak, hoewel ik niet denk dat het zover zal komen, tenzij er voldoende bewijs is (naast onze getuigenis en aangifte) dat hij zich voordeed als agent , dus duimen dat de man die getuige was zich ook meld.
en wellicht een boete voor het los laten lopen van een hond op verboden terrein.

we zien het wel ben effe blij dat ik mijn verhaal bij jullie kwijt kon en ik laat het jullie weten zodra ik nieuws heb.

oja waar ik me wel zorgen om maak is dat als er indd er rechtzaak komt dat mijn adres gegevens bekend word gemaakt bij de dader… hopen dat hij alleen een grote mond had…

Nee hoor dat adres word echt niet bekend bij de dader. Dat doet de politie echt niet. En als je bang bent voor deze man, dan kan je dat gewoon aangeven bij de politie.
Sterkte ermee!

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

Pfoe, wat heftig. Goed dat jullie aangifte deden. Sterkte!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Veel sterkte met de rest die misschien nog volgen gaat, heel heftig!!

Niet om je bang te maken hoor maar AL onze gegevens zijn WEL doorgegeven.
Een collega van Chris had met onze auto een aanrijding gehad, verder geen schadeformulieren ingevuld en naar huis gegaan… die man waar Chris zn collega tegen aan had gezeten, bleek achteraf wel schade te hebben en heeft de politie gebeld voor ONZE gegevens… die kerel wist ALLES van mij, mijn kinderen en Chris. Zelfs van mijn ouders.

Niet dat deze man hier iets mee deed, maar hiervoor kunnen wij zelfs de politie nog op aanspreken want het is VERBODEN om andermans gegevens op te vragen.

Dus NORMAAL gesproken kan die lelijke vent jullie niet achterhalen.

Liefs, Melanie

Wat ik altijd heb gehoord is dat als je aangifte doet van iets, de andere partij wel degelijk over je adres kan beschikken. Dat is namelijk een reden (helaas, maar wel begrijpelijk), dat veel mensen geen aangifte durven te doen.

Heftig verhaal zeg! En wat een klj!
Heel goed dat jullie aangifte hebben gedaan.

Zover ik weet mogen ze niet ‘zomaar’ je gegevens aan de tegenpartij geven, helemaal niet bij een rechtszaak.
Hoe dat, zoals bij Melanie, zit bij een ongeluk weet niet precies. Ik heb 3 jaar geleden ook een ongeluk gehad en ik kreeg ook zo de gegevens van de tegenpartij.
De tegenpartij zal ze dan idd ook van mij wel gehad hebben…
Eigenlijk wel raar…

Ik hoop dat het voor jullie snel afgehandeld is!

Het rare was Marmama bij ons, dat die man ons niet eens kende, wij zaten zelf niet in de auto. Alleen die Collega van Chris.
Dus de tegenpartij had naar zijn gegevens moeten vragen… maar ipv daarvan heeft hij op basis van het kenteken nummer onze gegevens opgevraagd.

Liefs, Melanie

@Melanie: Da’s zeker raar ja! Je zou toch zeggen dat dat privacy gevoelige info is? Dat ze dat niet zomaar aan iedereen mogen geven?
Blijkbaar ligt dat toch anders dan… Ik vond het ook wel apart dat de tegenpartij van mijn ongeluk ‘zomaar’ mijn adres en telefoonnummer kreeg. Stel je voor ze willen wel kwaad? Staan ze ineens voor je deur!
Nee, heel raar dat dat zomaar kan!

indd mijn man zei ook al dat dat de reden was dat er veel mensen geen aangifte durven te doen, eerlijk gezegd als ik dat had geweten had ik het miss ook niet gedaan… laten we hopen dat het allemaal goed gaat komen en dat er geen gekke dingen meer gaan gebeuren.

ik heb het wel aangegeven bij slachtoffer hulp dat ik dat niet zo prettig vind en dat zal waarschijnlijk ook gemeld worden bij de rechter (als het zover komt) dus wellicht word het dan niet doorgegeven.

maar ook hoop ik dat die man niet zo dom zou zijn om hier aan de deur te komen want dan doe ik gelijk weer aangifte en dan zal de straf er zeker wel komen

pff op zulke momenten baal je dat je in een dorp woont!!

jeeetje meid ik lees het nu pas wat een belachelijke gozer! wat ontzettend erg voor de kindjes!
Ook niet leuk voor je man en jou natuurlijk maar ja jullie kunnen tenminste voor jezelf opkomen en die arme drupkes zijn zich rot geschrokken wat sneu en wat zielig zeg! wat een mafkees!
Zoiezo mag discriminatie echt niet goedgekeurd worden, wat nou ze doen er nie veel aan, ze doen nooit ergens wat aan.
ik ben wel is voor kaaskop uitgescholden door een marokaanse niet dat mij dat wat boeit maar dat is net zo goed discriminatie.
Ik voel me niet aangevallen ofzo als iemand zoiets zegt, maar het gaat om het principe. uit respect doe je zoiets gewoon niet. wat iedereen denkt moet hij / zij zelf weten maar uit respect behandel je iedereen gewoon als mens.
Ik wist uberhoudt niet dat je man niet nederlands was trouwens.
jij ook niet? waar is je man geboren?

Hoe gaat het nu met de kinderen? geen nachtmerries ofzo gehad? echt rot!
sterkte!

mama van rico ja ik wist dat wel haha (dat mijn man geen nederlander was) hij komt uit kosovo (heb ik wel eens verteld toch?)
de eerste nacht heeft de kleine erg slecht geslapen, maar dat kan ook toeval zijn.
verder hebben ze het er net meer over eigelijk.

helaas was het bij die woorden niet gebleven maar de rest heb ik er maar niet bij gezet , had hij nou gewoon zijn excuses aangeboden wegens het overlast bezorgen van zijn hond… maar nee …