Zo'n 3wieler met duwstok

echt een aanrader is !

pippy heb dr eentje van opa gehad, perfect ding, … je kunt het stuurtje en de wielen blokkeren, zodat ze wel kan trappen maar jij toch kan duwen, dan draaien de wielen gewoon door zeg maar, en het stuurtje klik je vast, zodat je niet elke keer in de berm beland!

er zit een kiepbakje in, handig voor mama’s handtas, en de stok is op verschillende lengtes te verstellen (handig voor mama’s van over de 1.75 meter, en naaldhakken… )

en als ze dadelijk een beetje kunnen sturen enz…dan kan je die duwstok eraf halen, en zelf ‘biken’…met 3 wielen vind ik dat toch een stuk handiger, dan hoef je je niet druk te maken over het evenwicht, en een peuter die omvalt…

echt een superding!!

Pippy is geboren 17.07.2009

Hier hebben we ook zo’n ding, superhandig inderdaad. Vooral het bakje voor de tas Maar inmiddels (sinds de loopfiets) is meneer erop uitgekeken. Veel veilige kilometers voor Pippy!

Groetjes,
M

Zeker heel handig.

Tim heeft hem op zijn 1e verjaardag van opa en oma gekregen. Inmiddels gebruiken we hem al een tijdje niet meer, maar vooral toen hij kleiner was hebben we hem vaak gebruikt.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers

Hier hebben we hem inderdaad ook vanaf 1 jaar.
Seth zit er nog regelmatig op, zeker nu hij zelf lekker erop kan fietsen.

Liefs, Anne

Heb hier nooit die kl*te stok erop gekregen

Groetjes,

Michèle

hahaha ik heb de kiepbak al gemolt… toen ik mijn hutkoffert (lees: handtas) erin legde nah ja ff kitten en dan kan die wel weer mee hoop ik
tim heb gisteren de band opgepompt zit gewoon een autopomp ding op dus moet echt bij de benzine pomp en heb die stok eraf gehaald…shit ik hoop dat hij die erook op heeft gezet, want het is nu nog mooi weer (kind was om 8 uur al parraat… pfhh mama nie zo ) maar dan stop ik dr zo in bad en dan gaan we ff op pad! met 3 wielert…

Pippy is geboren 17.07.2009

Wij hebben er ook een en ik vind het een rotding. Je duwt je eigen een ongeluk en erg makkelijk fietsen gaat er niet mee. Rens kan al op een gewone fiets fietsen en m’n schoonouders hebben zo’n ouderwetse loekie driewieler waar hij ook flink mee kan racen maar op dat rotding kan hij het nog steeds niet trapt veel te zwaar.

groetjes Ramona

Senne heeft er al een poosje eentje en die stuurt nu zelf, heel fijn als zij naar rechts wil en ik naar links

Ze kan nu ook bijna hard genoeg trappen dus nog ff en de duwstok kan er hier af…

Veel plezier met Pippy op de driewieler!

Groetjes van Sascha en Senne

Lilypie Third Birthday tickers

@Sascha: Wij hebben de duwstok er nog wel op zitten, want een heuveltje op is bijna niet te doen
En als hij geen zin meer heeft halverwege, kan ik een beetje bijsturen.

Liefs, Anne