Zometeen rondleiding op de zonnewijzer

Best spannend hoor, we gaan zometeen kijken op de zonnewijzer…
Ben benieuwd hoe het daar is en hoe het er daar aan toe gaat, helaas moeten we Milan meenemen, was eigenlijk gepland zonder kinderen…
Maar ja milan alleen is nog wel te doen.
We weten dat ze na de vakantie gewoon naar de vlaswiek gaat, maar mocht die rugzak nou alsnog niet doorgaan, dan moet ze alsnog naar de zonnewijzer, en als ze tot kerst niet genoeg vooruitgaat dan gaat ze ook naar de zonnewijzer…
In m’n achterhoofd denk ik gewoon dat we er niet aan ontkomen en ze uiteindelijk toch daar terecht komt, maar het geeft ons wel een beetr gevoel dan, we hebben dan écht ALLES geprobeerd alleen is het dan helaas niet gelukt…

Groetjes Nathalie & Co

Nou spannend hoor.

Sterkte en suc6.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04)

idd je heb er alles aan gedaan en we duimen gewoon dat door die buisjes en dan dadelijk die rugzak dat ze dan mee kan doen op de vlaswiek

suc6 met kijken zo

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

Spannend inderdaad!
Het is vast een gezellige, goede school
Laat je ons weten wat je eerste indruk is geweest?

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya

Nou het ziet er erg goed uit, de jongste groep waar Demi evt ook nog ooit in komt start met 9 kids en 2 (!) leerkrachten!!
Ze draaien alles naar de kant waar het kind het sterkste dus het beste in is.
Dus vooral dingen doen waar ze goed in zijn, en de dingen waar ze niet goed in zijn, pakken ze op die manier toch mee, op die manier krijgen ze lekker veel zelfvertrouwen.
Nog even afwachten, of we de rugzak definitief krijgen, als dat niet zo is dan gaat ze al snel naar de zonnewijzer, mocht ze hem wel krijgen dan proberen we het tot kerst op de vlaswiek, groeit ze daar niet goed genoeg, dan gaat ze na de vakantie naar de zonnewijzer…

Ik denk zelf dat ze uiteindelijk toch op de zonnewijzer terrecht komt…

Mijn angst is in elk geval weg, maximaal 12 kindjes in een groep… klinkt goed, en het mooiste, Arno is om en ziet er gelukkig ook niet meer tegenop.

zucht weer een last van m’n schouders af

Groetjes Nathalie & Co

He wat goed joh!!! Zal wel een enorme opluchting zijn… Suc6 he!

Liefs, Els

Hey SUPER zeg!!!
Ben helemaal blij voor jullie dat het zo is meegevallen

Super meis! gelukkig!

Tries

zo dat is een zorg minder .gelukkig zijn jullie nu bijde overtuigt .succes

groetjes marielle mama van
10-10-01

Wat fijn joh dat nu je angst voor alles weg is en dat Arno nu ook om is. Kan me voorstellen dat er een last van je afvalt. Echt geweldig…
Hoe gaat het nu eigenlijk met haar buisjes? (sorry, ben een tijdje weg geweest )
In iedergeval veel succes. Nu kunnen jullie met een rustiger gevoel de zomervakantie in .

Groetjes,
JacqKie.

Nou ze heeft gister een hoortest gehad bij de GGD, en het was super!! Ze hoor goed nu dus, ik merkt het zelf ook wel, want voorheen mengde ze zich nooit tussen een gesprek van 2 of meer personen, en nu zit ze overal met d’r kwek tussen :smiley:

Maar alles liever dan dat dove

Groetjes Nathalie & Co

quote:
en nu zit ze overal met d'r kwek tussen

Hahaha
Ja, het zal voor haar ook een hele “openbaring” zijn lijkt mij

een werled gaat voor haar open en wilt er nu heerlijk bij zijn hiihihih heerlijk hoor dat ze weer veel klets en dat ze natuurlijk weer heerlijk wat hoort

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

Dat is zeer goed nieuws om te lezen.
ik ben benieuwd hoe het uiteindelijk allemaal zal verlopen.
zet hem op!

Groetjes Marianne Mama Van Ruben