Zomervakantie

Net terug van een heerlijke week Turkije.
De zomervakantie komt er straks ook aan en ik heb iets dergelijks al eerder gevraagd, maar wellicht zijn er mensen die inmiddels wat geboekt hebben.
Wij zijn op zoek naar een kleine, knusse camping in Italie of Frankrijk.
1000-max1500 km rijden v.a. Utrecht.
Dus geen grote familiecamping met zwembaden, glijbanen enz. Dat is voor ons en Julian nog niet nodig. Een klein zwembad zou wel leuk zijn. Evt. dicht bij het water/zee/meer?
We willen dan een stacaravan huren.

Wie heeft leuke ideeën?
(Jammer dat het allemaal zo vreselijk duur is,zeg!!)

Groetjes

Lilypie Second Birthday tickers

Geen tips sorry maareh…hoe ging het met die kleine en het vliegen enzo?En de warmte en slapen? Vertel, vertel, vertel!
groetjes,
Wendy

wij zijn jarenlang op een ontzettend leuke camping in frankrijk geweest.
mijn ouders hadden een tent, later een vouwwagen maar je kan er ook sta-caravans huren. het is in ca. 1000 km vanaf Rotterdam.
ik ga gelijk even voor je zoeken…
ik weet dat de camping inmiddels wel wat veranderd/gemoderniseerd is met een zwembad maar ze hebben ook een groot meer. en van wat ik heb gehoord is het nog stees erg leuk.
ik laat t je weten…

liefs,
Rinske

gevonden bij zoover maar je kan via diverse instanties boeken uiteraard.
misschien heb je er wat aan. de camping heet ‘du lac de miel’ in frankrijk dus dan kan je zelf misschien ook nog wat googlen.

liefs,
Rinske

Gewijzigd door - Rinske op 01 May 2011 17:24:01

@Rinske, dankje, ik zal eens gaan kijken.

Ik hoop op nog wat meer ideeën…

@moppiesmama: ik zag zoooo op tegen het vliegen, was helemaal op van de zenuwen. We moesten vorige week om 5.10 vliegen. Julian om 2u zn bed uitgehaald en op naar Amsterdam. Ik dacht dat dit een gunstige tijd zou zijn, lekker moe, dus hij zou vast wel slapen… (NOT)
Bij Julian werkt dit niet zo, te weinig slaap betekent niet, uiteindelijk lekker in slaap vallen, maar eerder klieren, jengelen enz. Gelukkig bleef mn man heeeel rustig terwijl ik al onder mn stoel zat te balen
Nee hoor, het viel best mee. Om 7u ging ie heel hard huilen, om vervolgens in slaap te vallen. 3kwartier geslapen en toen was ie het mannetje weer haha.
Ik was blij dat we er toen na een uurtje waren!

In Turkije zelf heeft ie helemaal geen moeite gehad met slapen, warmte o.i.d. Ik liet hem slapen in een dunne slaapzak met alleen een shirtje eronder. Lakentje over hem heen, geen deken. Alles ging prima. Hij gaf geen kik! Hier ligt ie altijd om 19u op bed, maar daar ging het restaurant pas om 19u open, dus het werd iedere keer al gauw 20.30, maar dat vond ie prima. Helaas geen uitslaper, dus 6.30 begroette hij ons al weer wakker

De terugweg verliep relaxter. We moesten om 8.30 vliegen. 5.30 uit zn bed gehaald, al uitgerust dus, hij had er al een behoorlijke nacht op zitten, dus ik had nu wel goede hoop op een rustige Julian ipv oververmoeid. We gingen om 8.45 de lucht in, en hij sliep om 8.55 denk ik. Weer 3kwartier en toen wakker. Dan is het nog best een lange zit hoor, maar een dvd’tje (portable) en een boekje en snoepje hielpen best goed. Er zat een kindje naast ons en die twee vermaakten elkaar ook wel. Al met al dus best tevreden! Geen last gehad van oren o.i.d. Met opstijgen heen en terug een melkfles gegeven, dat scheelde misschien wel.
Wanneer ga jij ook alweer? Griekenland was het? Of zit ik er helemaal naast?
Als je nog vragen hebt… ik ben inmiddels expert

Doeg!

Wie nog vakantie-ideeën heeft…graag!

Lilypie Second Birthday tickers

Wij gaan dit jaar naar Italië, camping Butterfly. Ongeveer 1200 km rijden en het ligt bij het gardameer.

Vorig jaar zijn we naar de Dordogne geweest, camping Les Hauts de Ratebout. Kleine camping met alle faciliteiten. De stacaravan was hartstikke goed en een prachtige omgeving.

Succes!!