Gister was er op Morgan der KDV weer het jaarlijkse zomerfeest. 's morgens is het altijd voor de baby’s en de peuters en 's middags voor de nso. Ik had me opgegeven om 's middags met spelletjes te helpen en ik heb van 13.30 tot 15.30 schatzoekertje gespeeld in de zandbak met kinderen van 4-10 jaar. De bovenbouw heeft altijd een eigen feest met blijven slapen, maar das altijd later, Want deze spelletjes zijn niet stoer meer als je 11-12 jaar oud bent. Maar goed het was heel leuk, vanaf 16.00 zou ik rond gaan lopen met doelloze peuters. Dit zijn peuters waarvan de pappa’s dan wel mamma’s er nog niet waren. Maar die waren er bijna allemaal dus ben ik gaan helpen met verkoop van de hapjes want als dat leuks moet toch ook betaald worden.
Morgan was met pappa in de weer. Om 18.00 hebben we nog helpen opruimen en hebben ze me daarna gevraagd of ik lid wilde worden van de oudercommissie. Moet zeggen dat best goed voor je ego als ze je vragen in plaats van dat je je aanbied. Maar goed ik heb ja gezegd.
Om 19.30 waren we thuis en was iedereen gaar en moe. Het duurde nog even voor morgan sliep maar ze was wel erg voldaan.
Groetjes,
Michèle