Zomer kleding

hoi allemaal,

Lieke gisteravond haar zomer pyama aangedaan. (ligt nog wel in slaapzakje en dekentje. Volgens mij ging dat goed vanmorgen had ze geen koude armpjes ofzo.

Hebben jullie kindjes met dit mooie weer ook al t shirt aan of een korte broek of vinden jullie dit nog te fris voor die kelintjes???
Heb vandaag een t shirt aangedaan bij lieke even kijken of de armpjes warm blijven.

Vindt eht best moeilijk wat ik ze nu aan moet geven?

groetjes Gytha

Heb Anna vanmorgen eerst een shirt met lange mouw aan gedaan. Maar ik merkte gisteren al dat ze best warm is. Dus heb ik haar nu een t-shirt met korte mouw aan gedaan met een lange broek. Wel van dunne stof, ik heb ook wel dubbel gevoerde broeken maar dat is toch echt te warm!!!

Ik smeer Anna wel goed in met zonnebrand en hou haar zoveel mogelijk in de schaduw.

Voor de nacht heb ik haar gewone pyjamajasje aan gedaan maar de broek heb ik uit gelaten. Overdag doe ik haar kleertjes uit en slaapt ze in haar rompertje. Overdag is het in haar kamertje zo’n 21 graden (komt door de zon, die staat op haar kamertje), 's nachts is het minder en dan ligt ze natuurlijk ook stil. Daarom doe ik wel een pyjamajasje. Ze ligt in haar slaapzak en zonder dekentje.

Mmm, een heel verhaal, maar ik vind dat als jij buiten in korte broek en shirt loopt het te warm is voor je kindje om helemaal ingepakt te zijn. Voor een korte broek vind ik het nog iets te vroeg. Ook voor de zon. Zometeen heeft ze verbrandde beentjes!!

Volgens mij geldt dat je de kleintjes net ietsje warmer aan doet dan jezelf. Liep ik in een t shirt, dan hadden mijn mopjes een t shirt en rompertje aan bv.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Nanik heeft wel gewoon t-shirt aan met korte mouwen en een kuitbroekje.
Wel inderdaad een rompertje eronder en sandaaltje (zo schattig die kleertjes)

Vannacht wel pyama aan met lange mouwen en een dunne slaapzak met een dekentje. (eerst zonder dekentje en toen wij naar bed gignen heb ik het dekentje er wel op gelegd). Ze kruipt helemaal naar boven dus dat dekentje heeft eigenlijk niet zoveel nut.

Ik kijk inderdaad naar wat ik zelf aan heb.

Doei
Bianca

Bedankt voor jullie reacties.
Soms ben je wat onzeker wat voor kleding.
Ze heeft al 2 dagen een t-shirt aangehad en ging prima volgens mij geen kou gehad.
Nog wel even een een broek aangedaan maar lekker van linnen lekker luchtig.

Hoop dat het weer zo lekker blijft heerlijk. Ze kan er zo van genieten.

Groetjes Gytha

Ik heb ook geleerd, 1 laag meer dan dat je zelf aan hebt.

Groetekes, Sje

Hylke ligt in bed met alleen een rompertje. (en een luier natuurlijk)
Warm zat.

Nanik inmiddels ook.
Wij hebben een plat dak dus dat gaat lekker broeien hierboven

Warm genoeg inderdad alleen dat rompertje

Bianca