Heb Anna vanmorgen eerst een shirt met lange mouw aan gedaan. Maar ik merkte gisteren al dat ze best warm is. Dus heb ik haar nu een t-shirt met korte mouw aan gedaan met een lange broek. Wel van dunne stof, ik heb ook wel dubbel gevoerde broeken maar dat is toch echt te warm!!!
Ik smeer Anna wel goed in met zonnebrand en hou haar zoveel mogelijk in de schaduw.
Voor de nacht heb ik haar gewone pyjamajasje aan gedaan maar de broek heb ik uit gelaten. Overdag doe ik haar kleertjes uit en slaapt ze in haar rompertje. Overdag is het in haar kamertje zo’n 21 graden (komt door de zon, die staat op haar kamertje), 's nachts is het minder en dan ligt ze natuurlijk ook stil. Daarom doe ik wel een pyjamajasje. Ze ligt in haar slaapzak en zonder dekentje.
Mmm, een heel verhaal, maar ik vind dat als jij buiten in korte broek en shirt loopt het te warm is voor je kindje om helemaal ingepakt te zijn. Voor een korte broek vind ik het nog iets te vroeg. Ook voor de zon. Zometeen heeft ze verbrandde beentjes!!