Zomer kleding voor de kinderen

Hoi,

Vandaag even wezen kijken in wat winkels wat zoal de mode word aankomende lente en zomer.
Ik kon me nauwelijks beheersen er hangen vind ik vergeleken met vorig jaar zoveel leuke kleding. Ik heb dan voornamelijk bij de meisjes gekeken.
Ik denk dat ik van de week toch maar eens ga shoppen. Wel met een budget want ik kan niet te veel kopen voor echt de zomer. Onze dochter groeit zo hard dat ik niet weet of ze nog in de 110 zit of al aan het doorgroeien gaat naar maat 116. ze zit nog geen goede drie maanden in maat 104 en moest nu al nog de laatste winterkleding uit de rekken rukken als er al maat 110 hing om nog een beetje de komende maand door te komen.

groetjes

lon106

Leuke dingen hebben ze he

Ik ben al volop aan het shoppen hoor aangezien wij over 7 weken al in Bali zitten.
Gisteren nog een bestelling bij de H en M gedaan.
Gisteren heeft de oudste alles van vorig jaar gepast en die is echt overal uitgegroeid dus KASSA!!!

Groetjes
Bianca

hoi lom. charissa is ongeveer even oud, ze zit nu in maatje 98 104, denkl je dan dat ik 104 -110 moet kopen voor de zomer…

Liefs en dikke kus brenda en charissa
Lilypie 21 - 37 day cycle Ticker

Lilypie 4th Birthday PicLilypie 4th Birthday Ticker

brenda ligt er aan hoe snel ze groeit die van mij groeit niet zo snel dus heb ik gelukkig wat langer de tijd voor nieuwe kleertjes .
ze is nu 2,5 en 87cm lang en net 13 kilo en zit dus in maatje 92 98 en soms kan ze nog wat dingetjes aan van 86 .
maar wat ik zelf doe is van iedere maat iets kopen nu ga ik gewoon tot 116 en koop iedere maand wat dingetjes en zo heb ik tegen die tijd een voorraadje van verschillende maten 104 tot 116 .

gr de mama van leyla

veronique daniels

Hoi,

Zou het bij 104 houden. Kijk onze dochter groeit verschrikkelijk hard dit is niet normaal/ gemiddeld. Ze wordt ook in de gaten gehouden door een ka.
Meestal zijn ze ruim vier als ze naar maat 110 gaan. Kijk mijn dochter heeft ook al een lengte van 1,08 dus begrijpelijk dat ze naar die maat toe gaat.
Kijk als er maten zijn zoals 104/110 dan kan je die denk ik wel gewoon kopen hoor zou denk ik geen 98 meer kopen…
Maar wat Leyla al zei ligt er aan of ze nu al hard groeit of niet. Zo te zien aan haar maat niet.

groetjes

lon106

nee ze zit net op het gemiddelde zeg maar en krijg dan altijd te horen dat heeft ze niet van en vreemde nou dan houd ik het bij 104 of 104-110 ligt eraan waar ik het haal natuurlijk.

Liefs en dikke kus brenda en charissa
Lilypie 21 - 37 day cycle Ticker

Lilypie 4th Birthday PicLilypie 4th Birthday Ticker

Hoi, hoi,

Ik heb nog niet echt rondgekeken naar de nieuwe kindermode. Maar ik heb wel heeeeel veel zin in de lente en weer leuke frisse voorjaarskleding. Ik ben met dit weer nog helemaal niet zo bezig met voorjaars- en zomerkleding en bijpassende schoenen, maar het risico als je wacht tot het mooier weer is, is dat er al weer veel uitverkocht is. Ik kocht vorig jaar begin mei zomerschoenen voor Joost en toen zei de verkoopster dat ik wel heel laat was en het dus logisch was dat we niet meer zoveel keus hadden . Zodra eind juli de nieuwe wintercollectie binnen was hebben we meteen nieuwe schoenen gekocht, maar dan moet je de maat dus wel weer gaan gokken.

Ik test meteen even een nieuwe banner, want ons mannetje is onlangs 5 jaar geworden.

Groetjes, Thirza

Lilypie 6 - 18 Ticker