Zomaar ff grappig

Ik moest vanmiddag echt ff onwijs lachen om Stephan.
Zoals jullie wel weten praat hij sinds kort dus de oren van je hoofd en elke dag leert hij weer nieuwe woorden en zinnen etc.

Nou was hij vandaag 's middags niet gaan slapen omdat we naar de kinderbingo waren geweest (is ie helemaal gek van )

Ik had wel in de gaten aan het eind van de dag dat hij best wel erg moe was. Maar ja, nog ff volhouden. Om half 5 nog naar bed schiet ook niet op…

Op een gegeven moment rond een uur of 5 stond ik in de keuken alvast het eten te doen.
Steef liep in de huiskamer en kon duidelijk even zijn draai niet vinden. Liep echt rond te dralen zo van: wat zou ik nou eens gaan doen?

Ik hoorde hem zuchten en steunen en op een gegeven moment zegt ie tegen zichzelf:
"hè, hè (zucht) ikke hep hélelaal geen puf meer"
Woehaaahhahahahahahaa!!!
Je kon me opdweilen hoor!
Zoals ie dat zei!!!
Net een oud mannetje dat ik weet niet wat gedaan heeft, haha!
Waarschijnlijk heeft hij die uitspraak weleens van mij gehoord ofzo.

Vind het zooooooooo gaaf dat ie lekker gaat kletsen!
Hij kan zo lekker uit de hoek komen soms…haha!

Groetjes, mamma van Stephan

Gewijzigd door - Bieb op 13 Mar 2004 22:38:29

jaaaa heerlijk hoe ze het kunnen zeggen he

zo had jordy deze week dit (even copie van ergens anders geslaatst sorry)

Jordy gaat nu op onderzoek uit, nu gaat hij altijd met mij of zijn papa onder de douche kijkt naar beneden en zegt jordy’s plassertje, dus ik jaaa das jouw plassertje… tis even stil en zie hem denken, kijkt naar mij… weer denken, ohhhh!!! zegt hij mama kan niet plassen heeft niet plassertje hahaha

van de week wilde gaan kijken voor schoenen voor Roy (die beetje gaat lopen nu)
ik vertelde dat dus tegen Jordy, kom gaat we kijken voor schoenen voor Roy want die gaat ook nu beetje lopen… Jordy NEEEE mama Roy nie schoenen Roy kan echt niet lopen… hmmmm hahaha

Staat een auto op de stoep, ik beetje mopperen omdat ik er met de wanderwagen niet door kan, komt net die man aan lopen van die auto, zegt jordy heeel boos man nie op stoep staan, moet op de straat en wijst naar een open parkeerplek hhaha man zei maar niks, maar stiekem moest ik heel hard lachen

Tries

Liefs Tries

Hihi leuk hé die kinderuitspraken en kinderlogica.

Lisa (18 maanden) verbeterde gisteren haar oma. Als Lisa iets niet lukt, dan zegt ze vaak auw. Dus wij zijn haar aan het leren om dan te zeggen; lukt niet of kan niet.
Dus gisteren zei Lisa weer auw toen iets niet lukte, dus mijn moeder zei tegen Lisa; je moet geen auw zeggen, maar het gaat niet.
Kijkt Lisa mijn moeder vreemd aan en zegt ze; nee, kannie!!!
Het was zo grappig.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02)

heerlijk die uit spraaken

kaitlyn een tijdje geleden
ziet boven tekeningen leggen van dylan
en ik pakte die op en ze zegt wat jij er mee doen

ik opplakken in een schetsboek
waarop kaitlyn zegt dat meen je niet

en dat heeft ze dus van oma geleerd want als ze vraagt aan mij wat heb je gedaan en ik zeg de bovenboel gedaan zegt mijn moeder dus ook altijd dat meen je niet

ja geweldig he dat stephan nu lekker gaat kletsen en die uitspraken verwavht je dan niet he, dat maakt het juist zo leuk.