Zoë's heupje niet in orde is

Ik ben gisteren door de CB arts doorverwezen naar de huisarts en die zag het ook gelijk; haar linkerbeen is wat korter.
Ik kan maandag al terecht in het ziekenhuis voor de echo, maar krijg waarschijnlijk pas 13 augustus de uitslag. Nu heb ik al op heupafwijkingen.nl gekeken maar daar staan ook behoorlijke schrikbeelden bij, er zijn zoveel vormen en zoveel verschillende spreidbroeken, gipsbroeken etc.
Iemand hier ervaring mee? Het lijkt me zo zielig!

Groetjes,
Inge

Hoi Hilde,

dankjewel voor je reactie, was er heel blij mee, dacht al dat er niemand zou reageren.
Vanmorgen voor de echo geweest na een heel weekend zenuwen, zegt hoofd radiologie doodleuk dat er geen afwijkingen zijn. Ik had die man wel willen kussen
Dus voor nix zorgen gemaakt.

Groetjes,
Inge

Heyyyyy, das pas goed nieuws. Lekker hoor want je wilt uiteindelijk niks liever dan een gezond kindje ( niet dat ze dan echt ziek is of zo)
Ik kon er ook niet eerder op reageren want ik heb geen ervaring met zo`n spreidbroekje.
Maar heeft ze dan verder ook niet 1 beentje korter dan ? Om dat dit toch gezien werd.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Oh gelukkig goed nieuws dus!!

Groetjes Nathalie & Co

Ja was echt superblij. Ben wel een beetje pissig op de HA, die had het al gelijk over een gipsbroek en de radioloog zei dat er 9 van de 10x niets aan de hand is, maar dat er voor de zekerheid een echo word gemaakt.
Haar linkerbeentje is een beetje korter, maar ze heeft ook behoorlijke spekbillen en de plooitjes zitten ongelijk dus misschien dat dat vanzelf goedkomt?
De HA belt de 13e nog met de officiële uitslag dan vraag ik dat nog ff.

Groetjes,
Inge