Zoekplaatje


#1

Grapjas!

Groetjes Carolien.

<a href="http://lilypie.com/">[img]http://lpmf.lilypie.com/kGF5p2.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Premature Baby tickers” /></a>

Gewijzigd door - Mama van Jasper op 02 Aug 2011 22:22:43


#2

Herkenbaar

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers


#3

Hihi erg leuk en idd heel herkenbaar.

Groetjes,
Sandra



#4

Leuke foto’s, geweldig

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie


#5

Kijk nou wat toevallig Sylvie deed vanmorgen Jasper na

Pech, foto’s weg!

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

Gewijzigd door - goudvisje20 op 10 May 2011 13:14:57


#6

Hihi wat een moppie!
Valt helemaal niet op hoor, twee van die voetjes en een pamper-kontje onder het gordijn vandaan!

Groetjes Carolien.

Lilypie Premature Baby tickers


#7

hahaha lol!!


#8

Hahaha nee valt echt niet op he
Voor haar is het natuurlijk meer spelen met het gordijn dan echt verstoppen voor mama Maar vond het wel heel komisch dat ze dit precies de dag deed na de dag dat jij de foto’s van Jasper had geplaatst

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie


#9

Super komisch!
Jasper gebruikt het volgens mij nu wel echt als verstop plekje (voor als mama iets wil doen waar hij geen zin in heeft… hihi) en om kiekeboe te spelen.

Van de week had ik hem om het hoekje in de keuken gezet, gezegd dat ie even moest wachten en vervolgens zelf snel een sprintje getrokken om me in het gordijn te verstoppen! Dus hij weer naar de kamer en papa maar zeggen, waar is mama nou? Hij ging overal kijken, onder de bank (alsof mama daar onder past…) in het grammafoonkastje (tuurlijk maatje xxxxxs) vervolgens ging ie door het raam in de deur naar buiten kijken (waar ik dus ook in het gordijn gerold stond) en ik kon ondertussen nauwelijks m’n lach nog in houden… En toen deed ie heel verbaasd z’n handjes in de lucht, zovan ik weet het niet meer hoor!
Geweldig, toen heb ik mezelf natuurlijk verraden met de lach die ik echt niet meer in kon houden!!! Hij gebruikt het zelf als zijn standaard verstop plek, maar dat mama ook daar zou zitten??!!!

Hihi, heerlijke boefjes!
Groetjes Carolien.

Lilypie Premature Baby tickers


#10

Hahahaha Ik moest echt heel erg lachen om je verhaal Wat een lieverd!!

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie