Zoek me gek naar korte broeken

Hema = uitverkocht
Jola = uitverkocht
H&M = uitverkocht

En nu heb ik echt geen puf meer om nog meer winkels langs te gaan. Wie heeft er de tip waar ze nog leuke korte jongensbroeken hebben in maat 86. Jurian heeft er 1 … veel te weinig dus…

mini-boy reageer net op je in de andere topic

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

mini-boy
Weet niet of jurian “dik” is maar mijn palinkje draagt de korte broeken van vorig jaar nog maatje 74 terwijl hij intussen van spijkerbroel voor de lengte 86 aan moet. maar voor een korte broek maakt de lengte niet zoveel uit vind ik. nu hangen ze net boven zijn knie en vorikg jaar der onder. Maar ze moeten wel dicht kunnen natuurlijk Die van 74 zijn bij Dylano ideaal zakken niet af en geen riem nodig

zo nu maar even hier neergezet ga ik de andere even verwijderen

Liefs Michelle

Spijkerbroekje afknippen.

Liefs Michelle

hihi we zijn even langs elkaar heen aan het gaan… Maar heb dus een lange kerel met een dik bol buikje … Helaas echt niks meer van vorige zomer dat hij nog aan kan…

Heb nu wel een bermuda erbij besteld via c&a maar is nog afwachten of dat wat wordt. Verder wil ik er echt een paar bij hebben … dit is niks. Hij heeft wel 2 witte dunne broeken, ook lekker maar toch…

Bij wehkamp heb ik net gekeken en daar hebben ze 92 nog weet niet of je er wat vind wat je leuk lijkt maar zitten best leuke bij. Gewone nette broeken.

Liefs Michelle

Wij zijn laatst bij de prenatal geslaagd, en hier is bij de hema net de nieuwe collectie binnen… Dus misschien is die nog op internet te verkrijgen?
Verder heeft Seth ook 2 korte broekjes van hans textiel, ideaal!
En anders misschien de Zara nog?

Liefs, Anne

Bijna niet aan te komen. Voordat het zo heet was al niet, maar nu al helemaal niet! Eva heeft er 2. Ik zag ze laatst wel bij Prenatal, maar ik weet niet of je die eentje in de buurt hebt? Kan me voorstellen dat je niet meer ellenlang op pad gaat als je op alle dagen loopt! Prenatal heeft wel een site waar je iets kunt kopen. Het is gewoon moeilijk!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Zeeman of Wibra misschien?? Ik heb daar voor Merel wel gehaald, maar let eigenlijk niet zo op de jongenskleding…

Groetjes Natasja

Joey heeft er een heleboel! Zeeman, Wibra, hans textiel en terstal, keus genoeg! Ik heb voor thuis van die tricotbroekjes, en als we weggaan krijgt hij een mooie stoere aan

Groetjes Anouk

Ik heb ze bij de C&A gekocht.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Derde Ticker

Heb je een Boerenbond in de buurt? Die willen ook weleens van dat soort dingen hebben bij wijze van in-de-tuin-speel-broeken.

Of Van Cranenbroek? Da’s ook zo’n soort Boerenbond en daar hebben ze ook stoere kinderkleding. Die hebben verschillende vestigingen in Brabant.

Groetekes, Sje

Gewijzigd door - Sje op 07 Jul 2010 22:59:11

Ik heb ook geen korte broeken, als het echt zo warm is, doe ik Noah altijd een zwembroek aan als we weg gaan, die komt tot net op zn knieën.
En heel veel broeken van vorig jaar heeft ie aan, die rol ik dan een beetje op tot een korte broek.

maar misschien eens via google zoeken?

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

Wat zie ik … bijna groot feest bij jullie… Ja dan ben je uit de baby collectie
Ben je nog geslaagd voor kado voor jullie manneke? Ik vind een kraamkado te vragen voor een 2e al moeilijk. Laat staan de verjaardag… Maar duplo oid doet het hier altijd goed, en kleertjes heb ik ook gevraagd. Vind dat toch altijd wel leuk…

Zweten die broekjes niet heel erg bakmama van rainbowbabies?

Sje … de boerenbond zit hier wel ergens in Amerzoden dacht ik, en Cranenbroek is hier ruim 3 kwartier vandaan… Voor mezelf allemaal net te ver met dit hete weer. Helaas… Maar ik houdt het in de smiezen!

Kom ik weer aan hoor maar misschien kun je eens kijken op marktplaats

doe ik al

Die Rainbowbabies korte broekjes zijn inderdaad ideaal en zweten echt niet. Merel heeft er ook één. Echt ideaal en een supergoede kwaliteit. Ik heb voor Merel ook een aantal shirtjes en een hemdje met opdruk. Die blijven ook ontzettend mooi. En door de opdruk heb je altijd iets unieks.

Groetjes Natasja