Zoek de 10 verschillen :-)

Was even aan het bladeren tussen de foto’s en vond deze twee.

Een paar daagjes oud nog maar…

En nu!

En ondanks het verschil in haar-kleur en kleur van de ogen (eerst zwart haar en donkere kijkers en nu blond haar en absoluut blauwe kijkers) is het toch echt hetzelfde manneke hoor!

Vond het gewoon ff grappig om het grote verschil te zien.

Groetjes, mamma van Stephan

leuk is dat, hoe veranderd, en toch hetzelfde.
Ik ben juist bezig foto’s in te plakken, tweede album moest er al komen, dus effe rekenen: hmm twee albums per jaar, tot ze 18 is…36 albums, dat is toch niet overdreven?

leuk he,ik kijk ook zo vaak naar de baby albums en geniet er ook zo heerlijk van

maar is leuk bieb misschien volgen er meer

Misschien volgen er meer?

Bedoel je: misschien volgen er meer mamma’s die ook op die manier twee foto’s plaatsen van hun kind of bedoel je: misschien volgen er meer kids bij ons?
Haha! Het lijkt me allebei errug leuk!! (enne…ik ben dus al 2 maanden gestopt met de pil, weet niet of je dat destijds gehoord had omdat je er ff niet was).

Hier dan twee foto’s van gioia, zit natuurlijk al enorm veel tijd tussen bijna 8 maanden:

hier is ze net geboren, en hier is ze bijna 8 maanden:

Hoi Mo,

Wat een leuke foto’s!
En tuurlijk zit er nog “maar” 8 maanden tussen, maar als je ziet hoe groot ze nu eigenlijk al is zeg…
En wat ze allemaal al kan vergeleken bij 8 maanden geleden! (heel veel!).

Leuk hoor!
Wie volgt?

Hier is Levi een paar dagen oud

En nu…14 maanden verder

Groetjes,

Maike, mama van Levi (21-08-2003)

hahha aalebei bied hahahah maar de andere vatte het gelijk hahaha

zal zo ook ff zoeken van de mijne,van dylan zal ik moeten scannen en van kaitlyn ook de geboorte foto’s toen was er nog geen digi maar zal kijken of het lukt vanmiddag ga nu eerst naar trendhopper voor nieuwe salontafel

echt leuk dat vergelijken, Levi heeft heel guitige ogen, en ja die kon je op de eerste foto nog niet zien natuurlijk
maar wel herkenning ook. leuk.
benieuwd naar de volgende.

Jens op 20 maart 2001

Mats als jonge baby (hij was niet zo erg fotogeniek, of gewoon een lelijke baby, dus ik heb geen leuke babyfoto’s van jongere leeftijd om te showen), hier werd ie net wakker en is ie aan het rekken en strekken.

En vergelijkingsmateriaal in mijn handtekening.

Groetjes Carola 04.09.1972, moeder van Jens 20.03.2001 en Mats 08.02.2003

Nou nou, Mats een lelijke baby? Dat zal wel meevallen toch?
Ik vind hem nu in ieder geval een lekker koppie hebben!

Gewijzigd door - Bieb op 21 Oct 2004 20:12:42