Zodruk bij vriendin

Hoi hoi

Even een vraagje hoe jullie hiermee omgaan
Bij 1 van mijn vriendinnen is het altijd zo druk
Een overkill in alles
Tv staat aan, muziek staat aan
Er is meer speelgoed dan op een gemiddeld KDV
Kerstdorp stond al te blinken en knipperen
Kort om als ik daar ben geweest weet ik dat onze man een onrustige nacht heeft
Hij ligt nu ook weer te huilen Is weer even een uurtje stil enz
Ik snap dat ik hem niet voor alles kan behoeden
Maar vind het zo lastig om te vragen in ander mans huis of de tv uit mag (waar niemand naar kijkt) etc
Ook wordt hij overladen met speelgoed en je ziet dat hij helemaal de kluts kwijt raakt
Het is een schat van een meid maar alles is zo druk
Lastig vind ik dat

Hoe dealen jullie hiermee??
Gr Linda

[img]http://lb2f.lilypie.com/QA0zp2.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Second Birthday tickers” />

Je zegt zelf het is een schat van een meid… Nou dan zou ik persoonlijk eerlijk gezegd dit toch aankaarten. Misschien heeft je vriendin er helemaal geen erg in dat het eigenlijk te druk is voor kindjes. Geef gewoon ook eerlijk de reden op dat je zoontje dan zo onrustig is … als het zo’n schat is weet ik zeker dat ze blij is met jouw eerlijkheid hierin! En voor jouw ook een opluchting om er heen te gaan…

Vind je het erg moeilijk om het te zeggen. Mail ze dan… of doe het via telefoon.

Succes

Hoi, sluit me aan bij mini-boy, eerlijkheid duurt het langst.

Gr patries
Mama van Luna (26-2-2005) en Mees
(24-4-2009).

Dat heb ik ook overwogen
Het feit is alleen dat wij letterlijk zwart-wit denken over dit soort
dingen
Ook over de opvoeding hebben we beide een heeeeeeeeeel ander idee
Dat maakt dat ik het lastig vind om te zeggen
Snappie??

Gr Linn

[img]http://lb2f.lilypie.com/QA0zp2.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Second Birthday tickers” />

Als het een goede vriendin is moet dit gewoon besproken kunnen worden en dan compromissen sluiten. Een gulden middenweg zoeken waar iedereen zich in kan vinden. Communiceren geld niet alleen voor de man vrouw relatie maar ook voor vriendschappen

Groetjes,

Michèle

Ik vind dat je als vriendin zijnde daar wel wat van kan zeggen. Als je het gewoon op een normale toon zegt, moet zij dit toch begrijpen. Gewoon eerlijk aangeven hoeveel prikkels het voor je zoontje met zich mee brengt als zowel radio als tv aanstaan etc. En dat hij daardoor slecht slaapt. Kan me niet voorstellen dat ze dan niet even bereid is daar iets aan te doen.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Second Birthday tickers

Ik zou het ook gewoon eerlijk aankaarten.

Ik zou waarschijnlijk al lang als ik daar was zoiets gezegd hebben als “Dat jij niet knettergek wordt van al dat geluid bij elkaar!”. Heb je meteen een ingang voor een gesprek.

Groetekes, Sje

Begrijp je wel hoor… Want op deze manier ben ik dus mijn vriendin min of meer kwijt geraakt. Later denk je dan … was het wel zo’n goede vriendin als ze je daarom al laat vallen…

Ik heb het gedaan omdat ik de RRR voor Jurian belangrijker vond dan dat ik me in alle bochten zou wringen om mijn vriendin tegemoet te komen. Wat ook kan is zonder hem naar je vriendin ( dus even bij opa en oma oid ) maar… dan gaan er ook bellen rinkelen denk bij je vriendin!?

zo die is er al vroeg bij met haar kerstdorp
ik zou er ook gestoord van worden!
Ik zou er gewoon iets van zeggen denk ik.

Groetjes Gytha

Moeilijke situatie …
Ik zou daar ook niet 1 2 3 iets van zeggen, omdat je niet de sfeer in haar huis wilt veranderen denk ik …
Maar als je echt merkt dat je kindje er last van hebt, zou ik het wel even aankaarten … Ieder kind is nu eenmaal anders, de een is gevoeliger dan de ander …
Gewoon zeggen dat je de prikkels een beetje wilt beperken omdat hij anders heel slecht slaapt … En dat er al een overdaad aan speelgoed is voor hem,
Als je echt vriendinnen met elkaar bent, dan kan je er over praten zonder dat het ongemakkelijk word … Moeilijk, maar wel de moeite waard voor je kind toch?

Nayaro - Danil / 14 September 2008

kan ze niet naar jou huis komen of dat jullie je elkaar ergens ontmoeten, dat zou ik doen Ja sorry ben niet zo goed met confrontaties en dacht zo heb je een middeweg? Lekker wandelen en een koppie doen bij jou? ofzo

Bedankt voor t advies meiden
Weet je waar ik een beetje mee rommel is dat ik wel eerder vriendinnen ben kwijt geraakt omdat ik eerlijk was
Zal je zeggen dat het geen goede vriendinnen waren Daar kan ik me ook wel in vinden
Maar het is zo jammer als je daar mensen door kwijt raakt
Zeker nu met een kleintje is mn sociale leven al wat beperkter Ook omdat mijn man veel werkt savonds
Dan blijft er zo weinig over
Hink echt op twee benen Mn aard is om het te zeggen Maar dat wordt niet altijd gewaardeerd
En dan zeg ik het echt niet bot of rot hoor
Gisteren heb ik bjorn er om half 10 uit gehaald Hij was zo over zn toeren heen Echt heel zielig Hij had zo’n hele hoge gillende huil Hij kroop zowat in me Wel heel schattig en lief
Maar vanmorgen was hij echt nog bek af
Hij ligt nu lekker te slapen
Zal vanmiddag wel weer beter gaan FF rustig aan
Kom er overigens ook niet wekelijks hoor ook door de afstand
Gr Linn

[img]http://lb2f.lilypie.com/KuIep1.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Second Birthday tickers” />

img]http://lbdf.lilypie.com/bBOJp1.png width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Pregnancy tickers” />

@Gytha Ja lekker vroeg he Zo’n kerst dorp De V&D zou er jaloers op zijn Zo groot was hij
Man ik zou ook gek worden
Kerst is leuk maar nu nog even niet
Heb wel al de eerste kerstboom gezien bij iemand in de buurt
Dan ben je toch ook niet goed hoor
Mwah ieder zn ding

@malawimamajada Soms spreek ik ook wel halver wege af hoor Maar deze keer ging er ook een oud collega mee en ging die vlieger even niet op
Kan ook niet altijd zoiets
Baal er soms wel van Maarja Komt tijd komt raad zullen we maar zeggen
Gr Linn

[img]http://lb2f.lilypie.com/KuIep1.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Second Birthday tickers” />

Zoals ik al zei ben ik ook een vriendin kwijt geraakt… maar voor mij is Jurian belangrijker dat mijn vriedinnen hoor. Wil niet zeggen dat ik mijn sociale leven helemaal omgooi … maar als mijn zoontje zo over zijn toeren is dan wordt er wel even gebabbelt en leg ik het ze uit. Begrijpt ze het niet … heel erg jammer. Maar dan kies ik toch voor Jurian en échte vriendinnen want die begrijpen je wel.