Zo zielig!

ging ik net bij eliza kijken omdat ze echt heel zielig huilde, niet krijsen maat gewoon zachtjes huilen en echt tranen! het klonk zo zielig dat ik haast zelf moest huilen!

ik dacht mischien heeft ze gepoept dus ik haar luier uit doen, zie ik almaal rode vlekken en de huid op die vlekken laat gewoon los vanohctend om 8 uur was dat nog niet, nu heb ik er sudocreme op gesmeert en nu is ze wel getroost maar kan er iets anders aan doen? ik dacht mischien even in de box leggen zonder luier op een hydrofiel luier dat het even an de lucht kan drogen? of kan ze dan ziek worden?

ik hoop dat iemand ons kan helpen want ik vind het echt zielig dat het zo pijn deed!

xx.Eva.

volgens mij komt hier de tip met de maizena om de hoek kijken. Sudo sluit af dus kan het niet drogen aan de lucht. Maizena geeft een laagje, een soort korstje. En niet te lang in een natte luier laten liggen. Je hoeft niet na elke plas te verschonen, maar gewoon even kijken of het daar binnen niet te kledder wordt.

Groetjes,

Michèle

Ik heb geen idee, maar hoop dat ze snel opknapt en als je het niet vertrouwd de ha bellen

Groetjes Michelle

Lilypie Kids birthday PicLilypie Kids birthday Ticker

Lilypie 1st Birthday PicLilypie 1st Birthday Ticker

Hoi Eva,

Mijn dochter Eva (mooie naam he!) had het een paar weken geleden ook. Wat erg goed helpt is een spray van Zarqua, een billenspray. Die kun je kopen bij ETOS en de Tuinen geloof ik. Je hoeft de billetjes dan niet aan te raken, je sprayt het er gewoon op. Ideaal! Of aan de ha zinkzalf op oliebasis vragen. Dat helpt ook goed. Wat je doet is prima, Eliza in haar billetjes laten liggen. Bij Eva trok de roodheid er toen zo uit! Sudocreme is wat dik en sluit af. Beter is gewoon die spray of DUN aanbrengen, zodat haar huidje kan ademen! Succes!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Wij hebben hier sinds kort ook de billenspray van Zarqa. Dan hoef je de billetjes niet aan te raken, werkt erg goed.

Groetjes!

Lilypie Tweede Ticker

okee, bedankt.
ik moet voor mezelf naar de ha vrijdag vraag ik het gelijk even!

xx

sudocreme helpt hier juist heel goed
in de zon leggen met de blote bibs voor een minuutje kan geen kwaad dan droogt het juist goed. hou het goed in de gaten dat het geen schimmelinfectie is, die kan daar namelijk ook voorkomen, en dan maakt maizena het alleen maar erger omdat dat gist.
dat was dus hier het geval

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

quote:
okee, bedankt. ik moet voor mezelf naar de ha vrijdag vraag ik het gelijk even!

xx

nou… eerlijk gezegd vindt ik vrijdag voor een kapot billetje ver weg klinken. Zou persoonlijk die spray kopen en sprayen … wie weet is het dan vrijdag zelfs al weg …

ja die spray is ook relaxed, hoef je niet in te smeren en verder je kind niet te belasten

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Bij de drogist verkopen ze die spray Eva. In ieder geval bij Etos. Echt, superspul!

Groetjes!

Lilypie Tweede Ticker

ik heb haar vandaag paar x met haar billen bloot in de box gelegd met en kruik erbij zodat ze het niet koud kreeg en heb er niets opgesmeerd nu lijkt ze er geen pijn meer aan te hebben en het gloeit niet meer zo erg, wel zijn er grote vellen af.

ik kan niet zomaar naar de winkel, mijn vriend&moeder werkt fulltime en ik woon in eer klein dorp en kan niet zomaar weg, vooral niet met de regen want ik heb geen rijbewijs of auto, dus ik zal het even aan iemand anders moeten vragen om het te halen en langs te brengen.

xx

Nou mijn lieve kleine meisje heeft dus een schimmelinfectie
nu hier een speciale creme voor halen, heb een recept gehad.

ook heeft ze vandaag haar erte prikjes gehad, ging echt super!
de eerste merkte ze amper en huilde niet, bij de tweede kreeg ze een pruillipje en begon ze te huilen, ik gaf haar een zachte lange kus op haar voorhoofdje en ze werd stil! ohw wat voelde ik me goed :smiley: ik kon mijn meisje gewoon troosten

xx

Oh gosh arm schaap. Hopelijk is het met die zalf snel over want het is nooit leuk als die kleine moppen wat mankeren.

En erg he die prikjes, hier moet pappa het altijd doen want mamma heeft naaldenfobie. Maar wel een lekker gevoel dat je dat kan he. Mijn schoonmoeder baalt altijd want morgan moet de laatste tijd heel erg huilen als ze haar ziet en dan wil ze alleen maar mij. Ze kan dat niet goed hebben. Mamma wel gniffel gniffel gniffel.

Groetjes,

Michèle

alsof ze mensen kennins hebben he! haha.

xx.

Ik vind het ook altijd fijn als ze huilt en als ze dan meteen stil wordt als ze bij mij is. Ze weten toch dat je de mama bent! En dat is wel fijn! Ga eens kijken naar het mopje, want ze slaapt nu al vanaf half 2! Slaapkopje! Ze is ook tam vandaag, heel rustig, ze vindt alles vandaag goed. Hopelijk wil ze ook even naar buiten, anders hebben vanavond niks te eten. Papa zit in Duitsland tot morgenavond en dus moet ik wel zorgen voor lekkers in huis. Brrr, moeten we de regen in…heb ik zelf een schufthekel aan! Ik zet hier de verwarming een beetje aan denk ik!

Groetjes Rainbow, trotse mama

En nu maar hopen dat de zalf snel werkt Eva!

Groetjes!

Lilypie Tweede Ticker