Zo word je geholpen dus

ja hier net zo opgelucht! weet niet of het lang gaat duren maar nu na de tweede voeding zie ik dat het nog steeds goed gaat met hem…dus heb het gevoel dat de medicijn of de voeding toch nog heeft geholpen. heb lekker zitten spelen met hem en hij kan opeens schaterlachen super leuk om te horen nou ik kreeg de tranen in mijn ogen toen ik dat hoorde…het lijkt wel een eeuw maar het is pas 4 weken geleden dat hij het even 2 weekjes goed heeft gedaan…dat was ook wel even de schrik denk ik voor ons. we dachten nu gaat het eindelijk goed met hem en het zal niet meer verkeerd gaan behalve straks met tandjes etc. maar goed dat hoort erbij. ben blij dat ik ook doorgezet heb. ik wist gewoon dat Zantac niet hielp! maar kon er niemand mee overtuigen stom is dat!

dankzij jullie aanmoedigende berichten kan ik nu weer een hoop aan…ik stond even op een punt om echt alles op te geven…misschien ben ik gewoon te zwak dat weet ik niet maar het is zeker geen pretje als je 14 uur per dag met een huilend kind op je schoot zit en niemand neemt je serieus…

eind goed al goed zeg ik dan maar en hopelijk kom ik voortaan om de stomste vragen te stellen over een speen ofzo hierzo…maar niet meer met zo een hartverscheurend verhaal want ik weet dat er een hoop moeders methezelfde probleem als ik rondlopen en ik wens ze allemaal ook veel sterkte.

ik zat net te denken aan mijn aangetrouwde nicht. die had ook een huilkindje. ze komt uit het buitenland en is hier getrouwd met mijn neef en kan zelf dus geen woord Nederlands. ik weet nog dat ze uren met haar kleine op de arm rondliep en tig keer naar huisartsenpost geweest waar ze haar niet konden helpen. nu is haar kleine 3 jaar oud. maar ik hoor van mijn familie dat mijn aangetrouwde nicht dus echt depressief is geworden heel rustig en gaat nooit de deur uit. sluit haar kinderen zelfs thuis op en doet niets aan huishouden brengt soms haar oudste dochter van 6 niet naar school! omdat ze gewoon puur geen zin heeft om naar buiten te gaan! nou dit zou ik mijn kind nooit aan doen, daar is mijn verhaal niet op gebaseerd maar dan denk ik godzijdank ken ik de taal en kan ik overal terecht! zou niet in haar situatie willen zijn je wilt niet weten wat zo iets aangrijpends met je doet.

ik laat het zeker nog weten hoe het vandaag zal aflopen…1 ding weet ik nu wel soms heb je momenten dat je het echt niet meer aan kunt en 1 lach van je kleine kan op dat moment toch echt wonderen doen!

Hoi mama Selma,

Hoe gaat het nu? Nog steeds zonneschijn?

hoi mama selma

gelukkig gaat het nu weer beter heel goed dat je op je strepen bent gaan staan
zo nu en dan word er zo luchtig gedaan door de ha
mijn zoontje was zijn 1e jaar eigelijk altijd ziek zo vaak naar de ha gegaan maar alles was goed werd er steeds gezegd … nou hij bleef anders wel atijd huilen dus er zat toch echt iets niet goed hoor maar als moeder zijnde word je niet serieus genomen als je weer bij de ha staat uiteindelijk van ha gewissled en hij kreeg gelijk de goeie medicijnen … een pufje… en doorgestuurd naar de kinderarts op een gegevn moment zat hij zo vol dat we dachten het is echt afgelopen we raken hem kwijt natuurlijk 112 gebeld maar die vonden het niet nodig om langs te komen omdat hij wel kon huilen … wij hebben geen auto dus in paniek naar de buurvrouw gerend die kinderfisio is die heeft hem gemaseerd en naar het ziekenhuis gereden
maar weer werden we naar huis gestuurd dat het allemaal wel mee viel
woest werd ik want het was toch echt overduidelijk dat het niet goed was.
gelukkig is hij niet zo ziek meer geweest maar lekker zat hij ook niet in zijn vel maar wel minder huilen.
vorig jaar zijn we op vakantie geweest naar het vaderland van mijn man een neef van hem is kinderarts en daar gingen we heen voor de zoon van mijn schoonzus die ontstoken oogjes had de neef zag onze zoon voor het eerst maar wist gelijk dat er iets mis was contrleerde hem en ontdekte een oude long infectie die nooit goed behandeld was geweest 3 verschillende medicijnen gekregen en sindsdien is hij nooit meer ziek geweest!!

was een heel verhaal maar zo zie je maar weer dat de ha hier af en toe veel te laks is en dat je soms 200km moet reizen om een goede behandeling te krijgen.

de tijd vliegt voorbij, geniet van elke dag