Nou vandaag is de dag. DE dag jaja! wortelkanaalbehandeling
ooh ik schijt echt 7 kleuren op het moment (knap he)
ik ben echt misselijker dan ooit maarja dat was al bekend.
daarna nog cursus… ik hoop dat ik er heen kan met zo’n gezicht… zin is in ieder geval anders…
Zo weer naar de tandarts brr!
Meid, vorige keer heb je het hartstikke goed gedaan. Met een verdoving voel je er niets van (volgens mn man, zelf geen ervaring).
Heel veel sterkte, gaat helemaal goed komen!
liefs
Spannend, ik zou ook nerveus zijn hoor (en ik heb niet eens angst voor de tandarts, dus bij jou is het vast dubbel zo erg). Sterkte en het komt vast goed!
Groetjes,
M
Hee Meid, Succes bij de tandarts!
Ik heb zelf ook een wortelkanalbehandeling gehad, en ben ook doodsbenauwd voor de tandarts, maar heb niets gevoeld.
Je kan altijd vragen verdoving VOOR de echte verdoving… is een lekkere spray wat ze op een watje doen, en dat gaat tegen je tandvlees aan… dat verdoofd al, en daarna voel je van de echte prik niks meer… en dus ook niet van de wortelkanal behandeling…
Ik vondt het er juist wel heel leuk uit zien, als de wortels eruit zijn, krijg je allemaal rode en blauwe staafjes in je kies hahahahahhaha ziet er wel leuk uit… en daarna komt er een vulling overheen… en weet je wat het fijne is meid…
Nooit meer kiespijn aan die kies… Want er zit geen leven in…
Liefs, Melanie, (mama van Noah)
o ik weet hoe je je voelt ben ook als de dood voor de tandarts maar heb nu een goeie die altijd rustig vertelt wat ze doet en als ik even op adem moet komen kan dat ook gewoon geen gezucht of geklaag
super veel suc6 vandaag
de tijd vliegt voorbij, geniet van elke dag
En zo hoort het ook mama van 3jongens… Dat heb ik ook… ik heb nu een vrouwelijke… super meid is het…eerst altijd even kletsen…en daarna legt ze rustig uit wat ze allemaal heeft klaargelegt en wat het voor functie heeft…en verteld ze ook wat ze gaat doen…
jaaaa ik leef nog
en ik ben een mazzelaar eerste klas
ze hebben geen wortelkanaal behandeling gedaan!
hij bekeek de kies nogmaals en zei: weet je wat meid, laat die behandeling maar zitten, je hebt geen ontsteking en je kies wordt er zwakker van.
ik heb een ander idee dat ik met je wil overleggen.
ik zo: had dat eerder verteld haha! enfin
het idee was om de hele kies open te boren (ofja de hele grote vulling die erinzat en tevens tegen mijn zenuwen aanzat…) en dan OP de kanaaltjes tegen de zenuw aan een onder vulling te plaatsen, kleine beetjes per keer. zodat de zenuwen dieper komen te liggen, en er dus een beschermlaagje in de kanalen werd gezet. zonder gewring met vijltjes.
vervolgens heeft hij laag voor laag mijn kies opgevult en laag voor laag de vulling gehart. en daarna weer een stukje vulling en daarna weer gehard etc etc…
snappen jullie het nog?
in feite is het een complete nep kies maar nog net geen kroon hihi!
enfin, ik heb nu een beetje lasdt van misselijkheid van de verdoving en de spanningen die eruit komen. maar de verdoving is wel uitgewerkt en ik heb helemaal geen last meer van die kies! ik kan koud en warm drinken etc etc.
hij vond mij stoer haha
en ik voelde nergens iets van… ooh wat ben ik ZOO blij met hem!
ipv een ware liefde een ware tandarts zeg maar
ja ik heb gewoon echt geluk met deze tandarts EN met het feit dat het geen wkb is geworden
@Sannn: lijkt me dan niet normaal… is die tandarts dan wel goed? is niet oke hoor dat je met pijn weggaat.
Ik vind je een kei-stoer wijf! Ik ben trots op je. En je hebt groot gelijk dat je blij bent met deze tandarts!
Groetekes, Sje
Fijn dat het zo meeviel!
Jij hebt het super gedaan en je tandarts ook!
geniet van je nieuwe kies!
liefs
Heeee wat super dat het geen wkb is geweest… Leuke tandarts ook!!
haha ja zeker een leuke tandarts, en nog 1 met humor ook, dat moeten we hebben, beter dan die duitse chagerijnige muts die ik hiervoor had, heb nu een klein beetje napijn en had gisteren hoofdpijn en was misselijk.
maargoed de zenuw moet ook een beetje tot rust komen.
het is in ieder geval niks vergeleken bij alle andere die ik gehad heb.