Zo warm en dan ziek!

Hoi Allemaal,

Mijn lieve mannetje is ziek, nog wel met dit warme weer. Vanmorgen bij opstaan ontroostbaar en warm aanvoelen. Nadat hij zijn flesje heeft leeggedronken en niet meer wil slapen om 06.45 uur toch maar even getemperatuurd. Heeft hij 39 graden koorts.
Voor het eerst is mijn kleine ventje ziek, zielig hoor. Kan niet lekker afkoelen met deze temparaturen helaas.
Maar lekker luchtig gekleed en een paracetamolletje gegeven, hopenlijk knapt hij snel wat op.

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Wat vervelend dat Twan ziek is. Nooit leuk natuurlijk, maar idd helemaal niet met dit mooie weer.

Sterkte en beterschap voor je manneetje.

Groetjes,
Sandra

Lilypie

Lilypie

dat is sneu met dit weer
hopen dat die snel weer opknapt en dan lekker in het water spartellen
snel beter worden twan

beterschap

Beterschap met twan indd sneu met zulk weer

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie

Wat vervelend joh!! En zielig voot Twan! Is zijn temperatuur al wat gezakt? Hopelijk wil hij een beetje slapen. Dat is altijd wel goed als ze ziek zijn.

Bij ons helpen paracetamolletjes altijd goed, ze drukken de koorts gauw omlaag. Maar de temperatuur helpt niet echt mee. En door koorts gaat twan extra zweten. Arm kind! Gauw beter worden, want ziek zijn is al niet leuk, maar met dit weer helemaal een ramp!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Beterschap!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

hoi
Hier nog een zieke, Emma heeft ook hoge koorts sinds gistere. Echt zielig met dit weer als ze zo ziek zijn. En Emma zil juist heel graag eten, maar ze spuugt alles binnen een hulf uu weer uit. Vanochtend van de fes 2x overgegeven. Later een beetje banaan, kwam er ook uit. Tussen doo kwam er nog iets uit. Toen net weer een klein beejte banaan (ze wilde heel graag) weer alles eruit!!!
Zo sneu!.

Sterkte met Twan

Groetjes Gidget

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Ik denk dat het ook wel te maken heeft met het weer, dat het daardoor erger wordt. Eva wilde gisteren geen pap eten en ook geen fles. Uiteindelijk dronk ze een beetje en dat kwam er tot 2x toe ook even later weer uit. Recht op mijn arm. Was heel warm! Verder bleef alles er wel in, ze gaf maar een klein beetje over. Zielig ook voor Emma, zelfs de banaan lukte dus niet? Beterschap!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Gelukkig drinkt Twan heel goed, hij heeft namelijk dorst als een paard en plast hierdoor super.
Temp is onder een paracetamolletje 37.6, maar hij is echt niet lekker, mijn zielige mannetje. Hij heeft momenteel alleen een romper aan, zodat hij zijn warmte toch wat kwijt kan.
Hoop dat het morgen beter is, anders proberen wat te regelen met werk.
Mijn lieverd gaat voor!!

Alle mama’s die ook zieke kindjes hebben, succes!

Groetjes

Nou, zou inderdaad heel goed kunnen dat het van het weer komt… Danique was het weekend ook ziek, gelukkig nu al weer opgeknapt. Nog wel een flinke snottekop, maar geen koorts meer. Beterschap!

@gidget ook jij beterschap met emma

Liefs Michelle

Joepie,

Vanavond is de temperatuur weer 36.9 en lacht mijn mannetje weer!!!
Hopenlijk blijft dit zo. Het was vermoeiend, maar heerlijk om te zien dat meneertje weer opknapt.

Groetjes

fijn zeg en de koorts 's avonds weg is een goed teken want dan is hij meestal op zijn hoogst

Liefs Michelle

germ! heel veel beterschap met je kleine moppie! je kunt wel wat afdeppen met lauw water dat doet vaak wel goed!
en extra water geven
sterkte he en geef m maar een dikke knuffel van rico en mij

Emma ook alweer wat opgeknapt?

Groetjes

hoi
Inmiddels wel weer opgeknapt.
Gisteren bleef de temparatuur oven de 39, met een pcm, daalde het even naar 38,5… ze bleef spugen, heel zielig. gestart met ORS omdat ze al vanaf 9 uur 's ochtend geen plas luier meer had!

de laatste fles (60cc) bleef binnen. wel nog drama met slapen gaan… PCM en bij mama. toen om 12 uur in het eigen bedje. een redelijke nacht gehad, en vanochtend:

Weer een opgewekt kind, 200cc gedronken en 36.8 graden!!! pppfffff wat een opluchting, nu ga ik ff bijkomen.

succes alle zieke kindjes en hun mama’s!

Gidget

ook beterschap met emma gidget! echt zielig als ze ziek zijn en dan met dit weer zijn ze al wat hangeriger/huileriger
echt zielig! sterkte(K)

jeetje zeg de arme moppies (en mama’s) allemaal!
hopelijk gaat t inmiddels alweer wat beter, ik hoop t wel voor jullie!!
Sterkte nog!!

liefs,
Rinske