Zo veel opwinding over de BB baby

Ik kijk soms wel eens op de site van BB op het forum en lees dan hoe ontzettend veel er geschreven wordt over Tanja en haar baby. Zoveel mensen winden zich daar over op en hebben daar een maning over. Waar ik toch wel eens benieuwd naar ben is de maning van jullie.
De mening van moeders en niet de mening van mensen die geen kinderen hebben!! gewoon even een vraagje hoop dat jullie er zin in hebben op te reageren?

liefs

mignon eskes

zij wou zelf aan bb mee doen dus is het ook zo
dan beval je daar ook ik heb de bevalling gezien op tv
het mooiste daar aan vond ik hoe de meede bewooners reageerden toen zij bezig was en toen het gebooren was maar als ik het zou zijn geweest had ik het niet gedaan maar dat is mijn menig
groetjes joze

Zelf zou ik nooit meegedaan hebben.
Dat zij het doet is haar keuze en die respecteer ik op zich wel.
Maar hoe ze zich gedraagt en hoe BB haar de hand boven het hoofd houdt, daar wordt ik weleens niet goed van eerlijk gezegd.

Ben ook wel benieuwd naar jouw mening eigenlijk

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

Ik kijk bijna elke dag naar BB, echt leuk hoe mensen zich gaan gedragen als ze bij elkaar in 1 huis worden opgesloten.
Tanja…ach ze is niet mijn type. Wat is dat een zeikerd, werkelijk waar.
Natuurlijk spelen de hormonen ook een rol maar kom op joh het is een spel en daar heeft ze zelf zich voor ingeschreven.
Van mij mag ze eruit omdat ik het zielig vind voor de baby en ook voor de vader en opa en oma.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

mijn mening is dat ik zelf nooit aan zo iets mee zou doen, en vooral niet wanneer ik zwanger zou zijn.

Op dit moment ontrekt zij zich helemaal aan het spel het is een beetje in tweeën gedeeld aan de ene kand heb je het bb spel en aan de anderen kand Tanja met haar baby.
Voor de baby zou het beter zijn als ze naar huis gaat want baby’s voelen maar al te goed aan wanneer er spanningen zijn enz.

Ik kijk elke dag naar bb vind het leuk om te zien hoe mensen zich zo kunnen opwinden over de kleinste dingen nu hun wereld wel heel klein is geworden. en hoe zij zich gedragen in de groep.

liefs

mignon eskes

O ja, ik kijk dus ook elke dag (als het kan en anders lees ik gewoon op de site bij)
Vind het dus ook erg interessant om te zien hoe mensen op elkaar reageren als ze met elkaar in 1 huis zitten etc.

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

ja ze was hoog zwanger toen zij het huis in ging en de vader had zij geen relatie meer mee. Toen de bevalling eenmaal begonnen was werd haar baby kamer helemaal afgezet en is zij onder begeleiding van twee verloskundige bevallen en haar moeder was er net op tijd bij. Nu de baby geboren is mag de baby zelden het kamertje uit alleen directe famillie mag de baby mee naar buiten nemen.
Snap haar gedachten eigelijk niet zo goed dat zij daar wilde bevallen. Want als je zo graag je bevalling aan de wereld wil laten zien geef je je toch op voor het programma de bevalling of zo!

liefs

mignon eskes