Zo uitzinnig blij!

Joepieeeeeee! Wilde even dit goede nieuws met jullie delen!!! Mijn man kan maandag, na bijna een jaar in de ww gezeten te hebben, weer aan de slag!!! Precies een baan waar hij de BOA-opleiding voor heeft gedaan en voor is geslaagd van de zomer!! Nog geen droombaan en hij heeft zekerheid tot februari, maar het is een begin en hij kan ervaring opdoen!! Ben zoooo blij!!! Eindelijk weer wat financiële ruimte!!

Grtz Yavahn

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie

wat ontzettend fijn voor jullie! geloof goed dat je blij bent
Voor je man veel succes met de eerste werkdag!

Groetjes Gytha

Wat heerlijk voor jullie, goed nieuws!

Jullie hebben weer wat te vieren

Wat ontzettend fijn meid!!!

Kan me je blijdschap voorstellen!!
Geniet ervan!
Liefs, Anne

Lilypie First Birthday tickers

Fijn!! Van harte!!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

heerlijk nieuws, kon je ook wel even gebruiken

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Toppie!!

Als je maar ergens kan beginnen, rol je waarschijnlijk zo in een andere baan. Heerlijk, valt denk ik wel even een last van je schouders!

Oh meid wat fijn! Ook voor je man… want het is niet niks om in de ww te zitten. Weet er helaas alles van…

Geniet van de momenten dat hij werk heeft… ervaring opdoen is in deze maatschappij erg belangrijk. Ook voor evt verdere loopbaan.

Tip: blijven solliciteren op alles wat hem aantrekkelijk lijkt. En hopen/duimen of snel een vaste baan!!

Kan me voorstellen dat het heftig is als je bijna 1 jaar zonder werk hebt gezeten.

Echt super dat hij nu weer werk heeft… gefeliciteerd.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Oh wat fijn joh enne inderdaad ervaring op doen is ook belangrijk en ik hoorde van de week dat de recessie voorbij schijnt te zijn dus wie weet.

Groetjes,

Michèle