Zo trots op mezelf

Oke sommige vinden me misschien een muts, maar ik ben zo helemaal trots op mijzelf en mijn creatie. Ik wilde twee kleuren in mijn haar en daarmee weer een beetje terug naar het Goth alleen met mijn lengte kost dat bij de kapper een klein fortuin dus ik ben vandaag zelf aan de slag gegaan. Boven is het mijn ‘standaard’ paars en naar onder loopt het over in zwart. Koste me een heel middag maar dan heb je ook wat…

Groetjes,

Michèle

Oh wow wat gaaf Michèle! Dat heb je echt goed gedaan! Tof dat je dat zelf kunt, want bij de kapper ben je inderdaat een vermogen kwijt!
Ik was tot een paar jaar geleden ook van de opvallende kleuren, maar sinds ik in een heel net gezin als gastouder werk durf ik dat niet meer, stom eigenlijk…
Ik heb alle kleuren van de regenboog gehad, maar paars en roze waren toch altijd mijn favoriet! Gister heb ik het ook weer geverft… heel braaf chocobruin…

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Ha ha ha mijn baas heeft deze ook nog niet gezien hoor Maar ik heb er lak aan, ik hoef geen klanten te ontvangen en het beinvloed niet mijn werk. Toen ik nog secretaresse was deed ik dit niet zo hoor, maar moest ik hele hoog geplaatste mensen ontvangen en dat waren merendeel arabieren en zo dus tja dan gaat dat niet zo

Groetjes,

Michèle

Zo, lekker kleurtje!!

Ben ook al even van de heftige kleuren af, maar back in the days kwam ik vaak in de high-tech (ken je misschien wel Michele) om weer een mooi kleurtje uit te zoeken. Paars, knalrood en groen waren bij mij favoriet. Op school liepen op een gegeven moment weddenscahppen over wat de volgende kleur zou zijn . Terugdenkend wel heel leuk!

Je had je haard een soort lichtrood toch? Dan pakken dze kleuren wel heel goed, ziet er mooi uit, de kapper had het niet beter kunnen doen!

liefs

@ Liske Ja doe ken ik wel High Tech. Jammer dat de kleren zo duur zijn

en ja dat rood was alweer even geleden. Ik zit nu alweer even op paars en nu dan sinds vanmiddag zwart met paars.

Groetjes,

Michèle

Gaaf, goed gedaan meid!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Nou michelle van uit het oogpunt van een echte kapster heb je het heel netjes en mooi gedaan. Toffe kleuren ook.

Gr Patries

Ha ha ha dank je patries enne dan moet jij ook weten dat ik heel veel centjes bespaars heb, mijn haar hangt tot onder mijn bh bandje op mijn rug. En dat is een hele klus hoor

Groetjes,

Michèle

Yep dat weet ik, denk dat je bij ons wel 120-150 euri had betaald. Weet dat het heel veel kost, maar super toch dat je het zelf zo goed kunt. Heb hele erge senarios binnen zien wandelen.

Gr Patries

Ach ja oefenening en ervaring, ik verf het al sinds mijn 16e

Groetjes,

Michèle

Wauw, mooi! Paars is mijn lievelingskleur! Hoe heb je dat gedaan joh? Ik verf mijn haar zelf altijd rood-bruin (lekker standaard he, haha), maar soms vergeet ik wat stukjes. Ik zou niet weten hoe ik dat zo mooi over zou moeten laten lopen. Doe je dan eerst de ene en dan de andere kleur? Wat is je geheim?

Groetjes Rainbow, trotse mama

Ik heb eerst de paarse gedaan en uitgespoeld en daarna droog gefohnd. Daarna met een kwast, ik zet altijd de verf op met een kwast, de zwart tot halverwege. Door de kwast meleerd het helemaal.

Groetjes,

Michèle

Heell erg gaaf Michèle…Chris verft het altijd bij mij…:smiley:

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

Nou behalve mijn werk, denk ik ook niet dat Danny op zo’n kleurig kapsel zit te wachten! Hij vind het ook maar niks dat ik vroeger zo’n alternatieve rocker was, als hij die foto’s ziet schud hij zijn hoofd, zo van wat zag jij er uit! Maar het was, moet ik eerlijk bekennen, soms ook wel heel ehhh bijzonder!

Lilypie First Birthday tickers

Oh maar daar heeft Mervin niks over te zeggen hoor. Nou vind ie dat allemaal wel gaaf hij is ook rock fan alleen zonder de kleurtjes, maar als ik bijvoorbeeld morgen mijn haar af zou knippen zou hij het zonde vinden maar het is mijn haar.

Groetjes,

Michèle

wauw michele!
supergaaf echt!
ik hou daar wel van beetje apart!
ik heb ooit mijn haar hippie laten verven.
het was fel paars met fel roze plukken
en ook ooit andersom, dat was fel roze met fel paarse plukken.
ook heb ik paarszwart in mijn haar gehad met fel paarse plukken,
moest eerst een hoop geblondeerd worden maar goed

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

cool!!!
Heerlijk even wat tijd aan je zelf spenderen.
zo kan ik ook wel uren om prutsen.
en wat je zegt, als je met lang haar naar de kapper gaat
dan kost het al gauw wat

Groetjes Marianne mama van Ruben

Wat knap dat je dat zelf gedaan hebt. Toch heerlijk dat je zoveel geld uitbespaart hebt. Vind het een mooie kleur en goed bij je passen. Haha zou alleen niets voor mij zijn, maar ik heb dan ook nog nooit mijn haar geverfd !!

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Mijn haar zit nu ingevlochten en dan valt het niet zo op. Ik moet het even wassen vanavond en morgen doe ik het los. Kijken of ze het dan nog niet zien want hier op me werk zegt niemand wat.

Groetjes,

Michèle

Wauw, knap gedaan!

Mijn haar wordt altijd blond geverft door een vriendinnetje, maar het is nu al veel te lang geleden:S Zelf ga ik er denk maar niet aan beginnen…

Liefs, Anne