Zo trots Mika 4,8 kilo afgevallen :)


#1

Mika is in 2,5 maand tijd 4,8 kilo afgevallen

Hij doet het zo goed nu.
Hij had een nieuwe dieet en huppa wat een verschil met 2,5 maand terug

Mika is nu helemaal goed in verhouding.
Hij weegt nu 21,7 kilo bij een lengte van 1m16
Lange vent is het aan het worden

Hier een oude foto van hem.

en hier wat nieuwe foto’s

Ben zo trots dat hij nu op goed gewicht is

Het heeft wel een lange tijd geduurd,maar nu ziet hij er veel beter uit,en kan weer normaal klimmen en rennen

Bianca mv Nicky en Mika Dani 16-08-2007


#2

Wat goed zeg! En hij is inderdaad lang hee
Je kan het inderdaad wel zien, vind het echt heel goed van hem maar ook van jullie! Dus niet alleen trots op hem zijn, maar ook op jezelf
Goed gedaan allemaal!

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie


#3

Zo he! Dat is super van hem! Daar kan menig volwassene een voor beeld aan nemen.
Heeft hij er veel moeite mee gehad?



#4

Wauw wat goed, super!!!


#5

Wat fijn! Je ziet het inderdaad duidelijk. Fijn dat hij nu meer mobiel is en weer lekker kind kan zijn. Had Mika er moeite mee, om op dieet te zijn?

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers


#6

dank jullie wel,

ja in het begin vond hij het heel moeilijk,ik zelf ook wel want ik moest hem veel nee verkopen als hij iets lekkers wilde,
maar we hebben voor tussen door ook andere alternatieven die hij gelukkig ook lekker vind

Nu gaat het gewoon vanzelf en heeft hij geen moeite meer mee.

Bianca mv Nicky en Mika Dani 16-08-2007


#7

Oh wat goed joh, ja hij doet mij echt zoveel aan mijn jongste zwager denken. kwa uiterlijk ( al is die wel 24 nu hoor) maar ook kwa groei. Mijn zwager is uitgegroeid hoor maar is 2.05 lang ern net zo breed zeggen we altijd, Maar die weegt 125 kilo geloof ik.

Groetjes,

Michèle

Gewijzigd door - Michèle op 13 Jan 2011 19:08:47


#8

Wauw, wat goed zeg…
Knap dat Mika en jullie het hebben volgehouden!

Een stoer ventje!
Groetjes Carolien.

Lilypie Premature Baby tickers


#9

Wauw Michelle,

dat is idd ook een grote flinke man hihi.

Ben benieuwd of Mika die lengte ook gaat halen,die word voor later op 2m06 geschat

Moeders zal dan wel een flink stijve nek krijgen want ik ben maar 1m63 haha.

Bianca mv Nicky en Mika Dani 16-08-2007


#10

@Michelle: wat een geweldige foto! Ziet er zo grappig uit!



#11

Oh wat geloof ik dat mama trots is op Mika!! Vind het mega knap van die jongen … is toch hartstikke moeilijk! Voor ons als volwassenen moet er al een knop om als we moeten gaan lijnen. Maar helemaal voor zo’n kind die alle lekkere dingen voorbij ziet komen… Ben trots op hem!!

Hoe pakken jullie het aan? Belonen jullie hem oid? Dit nav mijn neefje die ook op dieet zit maar ALLES ZO LEKKER VIND!



#12

@ Biebske hij is 2.05 dus dat scheelt niet zoveel, Mijn anders zwager 1.98 en Mervin 1.83. Mijn schoonmoeder is ook maar 1.60 dus ook nekkramp en ik ga ook altijd maar even op de trap staan als ik ze uitlaat zeg maar

Maar hoe groot de jongste ook is het is een echte taddybeer met een hart van goud.

@MarMamma dit is de echte GVR

Groetjes,

Michèle


#13

Wat goed zeg!!! Van allemaal, zowel Mika als papa en mama!!


#14

jeee bianca! wat ziet hij er supergoed uit! het is echt goed te zien hoor! knap ventje!


#15

Ik vind het heel knap van Mika. Zal vast niet makkelijk zijn voor hem. Ik vind het ook goed dat jullie er zo actief mee bezig zijn, daar kan menig ouder een voorbeeld aan nemen. Fijn dat hij nu weer kan rennen en klimmen. hij ziet er echt super uit.

groetjes ramona