De titel zegt het al…Dani is af en toe zo stout en vandaag is echt het toppunt. Pffff ben er even moe van
Hoort er allemaal bij…weet ik hoor, maar je hebt gewoon een beetje stout en echt alles uitproberen om mama op de kast te jagen.
Alles waar hij niet aan mag zitten is vandaag zijn favoriete speelgoed en de kinderstoel is een soort speeltoestel geworden, want zitten in een kinderstoel ??? Nee Dani weet even niet hoe dat moet…dus lekker proberen achterstevoren te zitten, maar het liefst gaan staan…als ik het nu opschrijf moet ik er wel op lachen, maar op dat moment…mijn geduld was echt op.
Alles is overigens op dit moment een drama…luier verschonen was al niet echt een favoriet, maar het lijkt nu wel een afslachting…als ik hem dan zie poepen denk ik al…o nee die moet zo verschoond worden.
Slapen opzich gaat wel prima, maar naar zijn kamer gaan en hem in zijn slaapzak doen…gillen en schoppen met zijn voeten.
Maar ja wat moet ik hiermee. Ik merk dat ik echt mijn stem ga verheffen tegen hem en dat helpt voor geen meter (word er zelf alleen maar ongeduldiger door).
Hoe moet ik hem dingen gaan verbieden? Hoe met dat gegil en gekrijg omgaan…weet het even niet Naar hem toelopen en nee zeggen heeft totaal geen effect…gaat gewoon lekker door. Hem op een andere plek neerzetten ook gedaan, maar is daar dan even bezig en dan alweer op de plek waar hij niet mag komen.
en hij is nog maar 10 maanden…help…ik zie me al helemaal in zo’n opvoedprogramma…“moeder heeft geen controle meer over haar eigen kind”