Ben 38jr, heb 1 zoon van 20jr… heb een aantal jaar flink gevochten om nog n 2de te krijgen, endometriose, vergroeide eileiders, Cystes in de baarmoeder een aantal keer verwijderd maar kwamen steeds terug, kijkoperaties, IVF behandeling… noem maar op… me er na een aantal jaar bij neergelegd… maar wat blijkt nu? plotseling en onverwacht zwanger… Joepie! kan nog net
Alles blijkt schoon, cystes verdwenen, eileiders weer perfect, ongelofelijk… de wonderen zijn de baarmoeder nog niet uit…
Ben nu 7 weekjes, echo gehad met 6wkn en 2dgn, daarop was een kleine doperwt te zien, maar volgens de gynaecoloog nog te pril voor n hartje dus mag de 24ste terug voor n nwe echo… helemaal blij en happy ) weet dat t nog pril en afwachten is maar je blijft toch stiekum te blij met de "aankomende baby"
Maar nu… afgelopen zaterdag wat roze bloed bij t afvegen, bloed niet door, geen bloed in t plasje, geen stolseltjes, enkel bij t afvegen…
dus bang!! ik zag vanmorgen in mn plasje een soort “draadje” super dun en nog geen cm lang, met n ienie mini zwart stipje in het midden… waar overigens geen bloed bij zat ofzo… ik dus overal googlen hoe een vruchtzakje er uitziet, maar ik kan niets vinden wat er op lijkt, het was geen klein rond met vocht gevuld blaasje zoals omschreven… ik heb even de gynaecoloog gebeld en die zei me even af te wachten tot de 24ste omdat t nog zo pril is… dan weten we meer… het klonk voor haar overigens niet als een vruchtje maar ze had het over een vlieseltje?? (nooit van gehoord) ben zoooo onzeker…
Zo onzeker
Ik heb met 8 weken een bloedinkje gehad toen ik zwanger was. Bij mij bleek het achteraf mijn lichaam te zijn dat een beetje in de war was en dacht dat ik me periode moest krijgen. Ik weet niet of jij ook rond die tijd zit nu maar dat zou een verklaring kunnen zijn.
Groetjes,
Michèle
denk dat ik echt pech heb… bloeden zet nu plotseling door, met 2 kleine donkere stolseltjes…
voel me zo verdrietig… was n beetje een laatste kans…
Oh ik hoop dat het een foutje is en dat je de 24ste toch een goede echo hebt. Sterkte
Groetjes,
Michèle
Wat een verhaal meid. Ik gun je van harte dat deze zwangerschap goed gaat en dat je bloedverlies onschuldig is.
Groetjes,
M
“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”
Wat een verhaal en wat een spanning!!
Je zou even het verhaal kunnen lezen hier in het zwanger topic van mama jade, zij heeft ook een grote bloeding gehad volgens mij en ze is toch zwanger, van de week een hartje gehoord.
Ik hoop dat het geen miskraam is en dat je over 9dagen een hartje hoort kloppen!
Laat je het weten als er nieuws is?
Liefs en sterkte, Shirley
Wauw, wat bijzonder dat je zo opeens toch zwanger werd!!! Met de oudste was je er ook vroeg bij dan Ik was ook 18 toen de oudste geboren werd. Hoe reageerde hij erop dat hij alsnog grote broer wordt na 20 jaar? (als we even van het positieve uitgaan dan…)
Maar ohh… wat spannend! Kan me voorstellen dat je erg onzeker bent.
Kun je niet proberen toch nog deze week een extra echo te krijgen ivm die grote bloeding?
Nog 9 dagen wachten lijkt me slopend…
Sterkte, en ik hoop dat het toch meevalt!
sowieso zal ik laten weten hoe t afloopt de 24ste… ik kan inderdaad nog wat hoop halen uit de verhalen hier op t forum en vooral uit die van mama jade, maar ben eigenlijk beetje te bang nu… zou dit nog goed kunnen komen? ben natuurlijk al beetje tegen de “opleeftijdkant” en als ik alle sites lees van verloskundige en de verschijnselen van mk, dan kan ik alleen maar heel veel bidden, smeken, en hopen… maar idd, is altijd goed om een sprankje hoop te houden… en aangezien de wonderen de baarmoeder nog niet uit zijn…
thanks allemaal voor jullie medeleven…
ja, en mocht t alsnog zo zijn… mn zoon vind het geweldig! we waren zo super blij met het nieuws!
Wil je ook nog even een hart onder de riem steken… bij mn 2e zwangerschap heb ik 3 mnd bloedingen gehad (ook met stolsels). Dit bleek niks met de baby te maken te hebben.
Maar moet je percee tot de 24e wachten? kun je niet vragen of je wat eerder mag? Met 7 weken zou het hartje toch te zien moeten zijn dacht ik…
In ieder geval veel sterkte…
Groetjes Nancy
Jeetje meid! Lijkt me vreselijk om in zo’n periode zo lang te moeten wachten… Dan duren 9 dagen ineens een eeuwigheid…
Ik hoop echt voor je dat je eerder terecht kan en dat je gewoon nog zwanger bent. Het is je van harte gegund.
Heel veel sterkte!
Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie
durf eigenlijk niet eens eerder te gaan… weet niet of ik het zeker wil weten nu, voel me nog gewoon zo zwanger… gespannen borsten en dezelfde kwaaltjes gewoon…
t bloeden lijkt nu ook weer ineens gestopt :-S
wordt er helemaal gestoord van…
misschien gewoon even van me af proberen te zetten en met heel veel positieve hoop rustig blijven wachten tot de 24ste…
Ik zou vandaag even bellen met je gyn of je vandaag niet voor een echo kan. Met een zwangerschap van 7 weken kunnen ze zeker een hartje zien. Dan heb j in ieder geval zekerheid. In de stress zitten is namelijk ook niet goed,
Ik hoop van harte dat het goed blijf gaan en wens je ok veel sterkte!
liefs woezel
Vind het raar dat je niet eerder mag! Bij de 2e echo was ik precies 7 weken!
Ik zou vandaag bellen en vragen of er toch niet eerder een afspraak te maken is omdat je zo ongerust bent!!
Je ziet bij mij wel, de wonderen zijn de wereld nog niet uit! Bij mij liep het bloed overigen echt met een straaltje eruit en had flinke krampen (sorry voor de details), en ik had het ook tot 2 keer toe opgegeven…
Succes!!
Groetjes mama Jade
Ook ik zou zeggen bellen.
Natuurlijk ben je bang het te horen als het niet goed is, maar hoe hard gezegd ook dan weet je wel waar je aan toe bent. Die onzekerheid lijkt me ook helemaal niks.
Na de geboorte van ons 1e zoontje heb ik 3 miskramen gehad. De eerste 2 begonnen met bloedverlies. De laatste miskraam geen druppel bloed verloren, geen krampje gehad. Maar toch een miskraam. We hebben een echo gehad met een kloppend hartje en bij de volgende echo een paar weken later bleek het vruchtje niet meer te leven.
Bij de zwangerschap van ons 2e zoontje heb ik met 3 maanden zwangerschap een bloeding gehad. 2 keer vrij kort op elkaar en ook vrij veel bloed. Ik geloofde er ook niet meer in dat het goed was. Maar toch zoals je aan mijn ticker kunt zien is deze zwangerschap wel goed verlopen. Ze zijn er niet achter gekomen waarom ik ineens last van bloedverlies had.
De moed dus nog zeker niet opgeven.
Sterkte!
Groetjes,
Sandra
@bakmama, dat is zeker heel bijzonder.
Uiteraard is dat altijd zo, maar helemaal na 3 miskramen. Waarvan bij de laatste zelfs nog 2 curretages en een hoop narigheid. Maar volgens mij heb je dat wel meegekregen. Als ik me goed herinner heb je toen op mijn topics gereageerd. Maar maakt verder niet uit, we zijn ontzettend blij dat we 2 kindjes hebben mogen krijgen.
Groetjes,
Sandra
Inderdaad vandaag ja. Ik ben ook erg benieuwd hoe het is! Hopelijk heb je goed nieuws gekregen of krijg je het nog!
Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie