Zo ontzettend lief

Lindsey is op het moment zo ontzettend lief. natuurlijk heeft ze d’r buien wel is van niet willen luisteren. maar over het algemeen helpt ze me zo lief mee met alles eigenlijk. ze is nu helemaal gek op eten koken met ons. en daardoor eet ze nu ook een stuk beter, t is niet veel maar ze probeert het tenminste en daar ben ik allang blij mee. verder kan ze nu echt uren zoet zijn met kleuren.
ook lijkt ze echt goed aan te voelen dat het met mij gewoon niet zo goed gaat, zo komt ze me telkens even een knuffel en een kus geven of komt ze even bij me liggen. vind t gewoon zo lief.

liefs,
Rinske

wat een heerlijkheid voor jouw, geniet van de liefde en de knuffeltjes zou ik zeggen !!!

Hier ook zo’n lekker vrouwtje. Inderdaad wat kuren soms maar meestal inderdaad lekker bezig en volop helpen met koken en zo. We hebben dat ook echt even nodig nu.

Groetjes,

Michèle

Wat fijn joh! Geniet van je lieve meissie

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

schattig hoor! Lekker genieten xxx

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Wat fijn dat ze zo lief is. Helemaal schattig dat ze je telkens knuffels en kusjes kunt brengen.

Geniet ervan!

Groetjes,
Sandra

Oh wat heerlijk! Kindjes hebben echt een antenne en Lindsey voelt goed aan dat het met haar lieve mama niet zo lekker gaat nu. Dan is het extra fijn dat zij zo lief is en jou knuffels geeft. Geniet er lekker van! Eva kwam gisteren ook naar me toe gerend toen ze terug kwam van het kdv. Ze riep: ‘Mama, mama. knuffellll’ en ze omhelsde me alsof ik 10 jaar was weggeweest. Dan denk je: ‘Wat lief!’, maar 's avonds kreeg ik evengoed een trap tijdens een driftbui van haar. Eva heeft dus twee kanten…Fijn dat Lindsey vooral een zoet schatje is!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie First Birthday tickers

genieten doe ik zeker, het is zo heerlijk.
op de een of andere manier kan Lindsey geen knuffel zeggen ze heeft er ‘biefel’ van gemaakt hahaha, tja je moet er maar opkomen. en wij moesten er achter komen hoor, ik had echt de eerste paar keer iets van: Wat wil je? wist echt totaal niet wat ze bedoelde met ‘mama biefel?’ maargoed we weten het nu, dat scheelt een hoop.

liefs,
Rinske

Wat lief!!

Liefs Michelle

Heerlijk!
Lekker veel knuffelen en van kusjes genieten

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Ik vind BIEFEL eigenlijk nog een veel liever woordje dan KNUFFEL. Echt heel lief als ze dat zegt! Eva noemt een lepel trouwens een loelo…daar kwam ik ook pas na 10x vragen achter!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie First Birthday tickers

haha een loelo, echt geweldig. kan me voorstellen dat je daar ook een paar keer voor nodig hebt om achter te komen.
lindsey heeft ook nog meer van zulk soort woordjes, maar wat ik wel erg leuk vind om te merken is dat ze ‘eigen’ woordjes steeds vaker goed gaat zeggen.

liefs,
Rinske