Zo oneerlijk!

Laten we dan hopen dat zonder al te groot leiden het nog 2 jaar is. Want je kind zien lijden wil je ook niet. Echt verschrikkelijk.

Groetjes,

Michèle

Precies Michèle. Want kwaliteit van leven als je niets kan en heel veel pijn hebt, daar kan je dan natuurlijk ook niet over spreken

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

inderdaad. Gekke vraag maar mag euthanasie bij een kind zo jong? Je wilt er niet aan denken, maar ik weet dat ze wetgeving heel streng is daarin en dat je zelf moet oordelen, maar dat kan een kindje van deze leeftijd natuurlijk niet.

Groetjes,

Michèle

Weet ik niet. Je hebt passieve euthanasie en actieve euthanasie, toch? Geen idee eigenlijk wat daarin wel en niet mag.

Groetjes,
M

Ik ook niet echt. Wil me er eigenlijk ook niet in verdiepen. Niet rot bedoeld hoor maar vind dit soort berichten al erg genoeg.

Groetjes,

Michèle

We kunnen elkaar de hand schudden. Ik verdiep me er liever ook niet in.

Groetjes,
M

jee wat onwijs erg… echt vreselijk verschrikkelijk erg ik weet niet wat ik moet zeggen. ik wil de ouders toch heel veel sterkte wensen.
jouw ook Mriek. sterkte!

Thanks Inge, maar ik voel me er niet zo heel beroerd onder. Het houdt me wel erg bezig en als ik er te diep over nadenk kan ik wel janken, maar gelukkig heb ik hier een lief, vrolijk en gezond peutertje rondlopen en dat maakt me heel erg blij!

Groetjes,
M

ja dat weet ik vrouwke, en ben daar maar heel zuinig en trots op… en dat ben je!
maar toch het is EN een kind, EN het kind van je collega.
dubbelop dan toch.

Tuurlijk en daarom is het soms gewoon beter om de kop in het zand te steken en er niet te veel bij stil te staan.

Groetjes,
M